یافتن پست: #بد

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
عاقا این اردلان توی مادرانه کلن با آیفون مشکل داره دیشبم میخواست جواب بده هی میزد نمیشد خو عزیز من یه گوشی بدید دست این باهاش راحت باشه...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 17:26
+5
saman
saman
در CARLO

تو کافی شاپ نشسته بودم که یهو باد شکم اومد سراغم!!


دیدم صدای موسیقی بلنده گفتم باهاش هم ریتم بیرون بدم کسی نفمه.


چند ثانیه بعد دیدم همه دارن منو به هم نشون می دن!


بعد یادم اومد که موسیقی رو دارم با هندزفری گوش می دم!!!


(خاطرات غضنفر)

دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 17:26
+5
Tiam Mohseni
Tiam Mohseni
4 دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 16:49
+7
saman
saman
در CARLO
5 دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 16:25
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
دلم تنگ است، نميدانم ز تنهايي پناه آرم كدامين سوی .

پريشان حالم و بي تاب مي گريم و قلبم بي امان محتاج مهر توست .

نميدانی چه غمگين رهسپار لحظه های بی قرارم من به دنبال تو همچون كودكی هستم ومعصومانه می جويم پناه شانه هايت را كه شايد اندكی آرام گيرد دل.

دلم تنگ است وتنهايي به لب می آورد جانم بيا تا با تو گويم از هياهوی غريب دل كه بی پروا تلنگر ميزند بر من و می گويد به من نزديك نزديكی به دنبال تو ميگردم ، به سويت پيش می آيم ، چه شيرين است پر از احساس يك خوشبختی نابم ...

تا ابد من دوستت دارم .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 12:35
+4
sara
sara
دلم می‌خواد یه مدتی همین‌جور بی‌خیال، برای خودم زندگی کنم. فقط برای خودم - حتی به خودم هم فکر نکنم - همین جور بی‌فکر. بدون این‌که منتظر چیزی باشم - یا منتظر کسی…

محسن یلفانی
دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 12:23
+6
saman
saman
در CARLO
قوانین استفاده از خر به جای خودرو :

۱: سوار کردن بیش از دو نفر ممنوع

۲: راننده میتواند به دنبال الاغ خود بدود

۳: بستن کمربند در همه معابر اجباری میباشد

۴: زیاد کردن صدای ار ار خر ممنوع

۵: سرعت بیش از ۱۰۰ کیلومتر ممنوع

۶: تردد خرهای بدون شماره ممنوع همه خرها باید شماره ملی باشند.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 11:56
+6
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
یعنی مزخرف ترین لحظه توی زندگی اون وقتیه که
.
.
.
.
.

با پسر داییت دعوات میشه 
.
.
.
.
.

و نمیتونی بهش فحش عمه بدی …. !!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 11:36
+3
daniell
daniell
در CARLO
يه روز يه دانشجو سوار اتوبوس ميشه...
.
.
.
.
خب سر ايستگاه خوابگاهش پياده شد ديگه! نكنه انتظار داشتي تو اتوبوس ادامه تحصيل بده!؟؟
واااالاااا!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 11:19
+8
saman
saman
در CARLO
 یه بار با بچه ها رفته بودیم مسافرت بعد نصف شب خوابم نمیبرد اومدم
یه چنتا اس ام اس به دوستام بدم نصفه شبی بد خوابشون کنم یهو
اس ام اس اب خوردی افتابه رو کجا گذاشتیو واسه بابام فرستادم
تا اومدم گوشیو خاموش کنم که نره دیدم رفت بعد ۶٫۵ صبح دیدم یریز داره گوشیم
زنگ میخوره منم تو خواب بیداری یهو دیدم شماره بابامه سریع گوشیو برداشتم
دیدم بابام داره میگه دلم نیومد بزارم تشنه بخوابی بیدارت کردم بگم افتابه رو کجا گذاشتم.
دیدگاه  •   •   •  1392/04/26 - 11:19
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ