یافتن پست: #بد

sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 00:14
+4
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
لج میکنم . . .
بد اخلاق میشم !
نه چیزی میبینم ،
نه چیزی میشنوم ،
نه چیزی میگم !
دست خودم که نیست
تو که نباشی ، زندگی باید به کامِ من تلخ بشه .
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/11 - 23:02]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 23:02
+7
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به نظرتون عدد من چنده؟؟؟

1.بدجنس

2.بداخلاق

3.بیشعور

4.شیطون

5.لوس

6.مغرور

7.جذاب

8.دوست داشتنی

9.مضطرب

10.بامزه

11.خوشتیپ

۱۲.مغرور

13.خونسرد

14.خود خواه

15.خوشگل

16.عاشق

17.مشکوک

18.بااراده

19.مهربون

20.شر

21.لجباز
18 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 21:08
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیایید پارسی وار * زنها * را پاس بدارید ..
این بار اگر زن زیبا رویی را دیدید ..
هوس را زنده به گور كنید ..
و خدا را شكر كنید برای خلق این زیبایی
زیر باران اگر دختری را سوار كردید ..
... ... جای شماره به او امنیت بدهید ..
او را به مقصد مورد نظرش برسانید
..نه به مقصد مورد نظرتان .
هنگام ورود به هر مكانی ..
... با لبخند بگویید: اول شما .
در تاكسی خودتان را به در بچسبانید نه به او ..
بگذارید زن ایرانی وقتی مرد ایرانی را در كوچه خلوت می بیند
احساس امنیت كند نه ترس ..
بیاییدفارغ از جنسیت .. كمی مرد باشیم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از تفریحات بچگی من این بود که
آب بریزم رو بخاری صدای تییییییییسسس بده
خر کیف بشم
اون موقع که آیپد نبود که بازی کنیم
با این چیزا سر گرم میشدیم
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:33
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
بچه ها همه جواب بدين پليززززززززز تواين سايت كي كيوميخواد كبوترهاي عاشق روبشناسيم:دي
93 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:30
+23
مهسا
مهسا
3 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:28
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختر:موجودی است که:
وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!!
وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!!
وقتی غمگین است آه میکشد
وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد
وقتی بدش می آید میگوید ویشششش .
وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی.

عجب انسان های جذابی هستن به خدا
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:10
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بازنده منم
که در را باز می گذارم
شاید تو بازگردی...
دزد هم اگر بیاید
چیزِ مهمی برای بُردن نمی یابد؛
مهم من بودم
که تو بُردی!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:05
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
@Malo0o0os وقتی به یکی زیادی تو زندگیت اهمیت بدی ؛



اهمیتتو تو زندگیش از دست میدی … .



به همین راحتی
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:50
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ