یافتن پست: #بــ

✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
✸ Aram ♑ الهه تَــــלּـــهاے ✸
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 10:40
+2
NeDa
NeDa
آیــــنه با تـــو ام . . . محــــض رضای خـــدا برای یــــکبار هم شـــده به جـــای چشمـــهایم دلـــم را نشان بـــده تـــا بدانــــند ... دیـــوار دلـــم آنقــــدرها هم که فـــکر میــــکنند کـــوتاه نیــــست . گاهـــی زیـــادی کـــوتاه می آیم ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 23:17
+2
NeDa
NeDa
بعضی آدمـا ؛ مثـل دیـوارای

تـازه رنــگ شـده هستن ....

نـباید بــهشون نـزدیک بـشی

چه بــرسه کـه بخــوای

بهشــون تکــیه کـــنی ... !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 23:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:48
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گذاشتــم به دارم بکشنــد!بــی گنــاه بـــودم اما….حوصلـــه اثبـــاتش را نـــداشتم…!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:29
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر روز ساعـــت دلـــــــــــــــــــم را به عقــب میکشـــــــــــم

تا خیـــــــــــــــــال کنـــــــــــــــم

هنــــــــــــوز دیر نکــــــــــــــــــرده ای...

***
بـــــرای آمـــدنــت دعــــــــا میکنـــــــیم

و بـــــرای نیامــــدنــت کارهـــــــــــــــای زیـــــــادی...

دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 20:17
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
★██★██(♥)██ ██★█(♥)`███★██

سـبــــــــزُ آبــــــــی ...

عـســـلـیُ مـشــکـی

نَــــــه ...

مــن فـقــــط

قـهــــوه ای چـشـــم هـــای تـو را

دوستــــــــــ دارم !X
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:54
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
اصفانـــیه بــــه راننده تــــاکسی میگـــد:دادا تـــا پــلی خواجو چند؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
راننده میــگد:
خودد آ خانومد 2هزارتومن بــچادم هیچی!!!
.
.
.
اصفانیه به بچاش میگد شوما سوارشین برین من آ نندون پیاده میاییم!!!!!!:d
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:39
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 19:19
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/29 - 18:33
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ