یافتن پست: #بــ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برایش نوشتم:

“به امید فردای بهتر”

دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرد !

بعدهــــــا فهمیدم

آن روز “الف” فردا را

یادم رفته بــــــود
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:30
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خــــدایـــا...



هیچ کـــســو.....


بــه کـسـی کـه قــسـمـتش نیـسـت ...


عـادت نــده...


تـو خــدایی....



نـمـیدونـی دل بـشــکـنـه


چــقدر درد داره ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:26
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بــــرای ِ هــر کـس کـه رفــتـنی سـت ،
فــــقـط بــــایــــد ..
کنــــار ایــستــاد ..
و ..
راه بـــــاز کـــــرد !
بــه هـمـیـن ســـادگــــی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:12
+1
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 15:54
+4
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 00:59
+5
saman
saman

روی حباب ایستاده ام...


نه راه برگشت دارم نه نای رفتن...


فریادهایم به گوشش نمیرسد، گوشش پرشده از هیاهوها...


چقدر غریب وبی کس شدم.


چشمانم گریه را بس کنید.


خستــــــه ام


به خواب ابـــــــــــــــــــــــــــــدی احتیاج دارم...

دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 00:16
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:09
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگـﮧ یـﮧ پسر قـב بلنـב ،



چشمــ اَبــرو مشکے بـآ پوستــِ بـُـرنـزه و تـﮧ ریشــ دیدیـט !

.

.

.

.

.

.

.

مـآلــِ منـﮧ ! زوב بنـבآزینشـ صنـבوق پستــ !



مـآلــِ مردمــ خوردט نـدآره ..
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:43
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بُــگــــــذآر زَمــآنـــــﮧ از حِـســـاבَتــــــــ بتـرکَــב (!)

اَنــــــگشتــــ♥ــآלּِ مَـــــ ـלּ

چـــﮧ بـــِﮧ اَنگــشتـــآלּ ِ تــــــ♥ــــ ـو مے آیَنـــــב !‬
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 21:29
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
 ســـــــــــلامتی دختــــــری که مـــاشینش پنچـــــر شد..... پیاده شد, کـــاپوتو زد بــــالا {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 18:27
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ