یافتن پست: #بــ

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگـــــه بـهش زنـــگ میزنی رد میکنه
اگـــــه بهش میگی دوســت دارم و اون فقــــط میخنده
اگـــــه شـــــبا بدون شبــخیر گفتن تــــو خـوابش میـبره
یعنی تــــاریخ انقضــای ِ تو توی دلــــش تموم شده!
این یـه قـــــانونه!
بــــا قــانونِ آدمــــا نــجنگ!!!
غــرورت لــــه میش
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 20:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾـﺪﻩ ﺍﯼ ﺷــﯿﺸــﻪ ﻫـﺎﯼ ﺍﺗـﻮﻣﺒــﯿﻞ ﺭﺍ ﻭﻗـﺘـﯽ ﺿﺮﺑــﻪ ﺍﯼ ﻣــﯽ ﺧـﻮﺭﻧـﺪ ﻭ ﻣـﯽ ﺷـﮑﻨـﻨـﺪ !؟
ﺩﯾــﺪﻩ ﺍﯼ ﺷـﯿﺸــﻪ ﺧــﺮﺩ ﻣــﯽ ﺷــﻮﺩ
ﻭﻟــﯽ ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧﻤــﯽ ﭘﺎﺷــﺪ !؟
ﺍﯾـــﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺷــﯿﺸــﻪ ﺍﻡ ؛
ﺧــﺮﺩ ﻭ ﺗــﮑـﻪ ﺗــﮑــﻪ ،
ﺍﺯ ﻫــﻢ ﻧـﻤـــﯽ ﭘــﺎﺷـﻢ ﻭﻟـــﯽ ﺷــﮑـﺴﺘـــﻪ ﺍﻡ .
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 19:08
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلشکسته____

او هـــــم آدم اســـــت
اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت
غـــــصـــــه نـــــخور
اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن
یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند
یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد
یک روز شکــــستن را درک مــــیکند
آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 19:04
+2
roya
roya
از این پس خالی به دست می زنیم که در یاد بماند به هیچکس نصیحت نکنیم،،


ادما در هر اتیشی که هستند باشند ما فقط نگاه می کنیم،،


دیگه مهم نیست برای دوست رگ پاره کنیم،،خون جاری شو،، ودل را به اتش بکشیم،،


هرچی که بود تمام شد دیگه به هیچ کس از ادما ودوست خوبی نمی کنیم،،


پس با تمام وجودی که هست از همه چی می گذریم،،


ومی گویم******بـــــــی خـــــیــــال هـــــمـــه********
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:49
+6
roya
roya
به سلامتیه اونی که نگفت من با بقیه فرق دارم
.
.
.
.

.

.
...
.
.
ثابــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت کـــرد
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:29
+3
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 10:02
+1
roya
roya

ﻋﺸﻘﺖ ﺑﺎﺷﻪ ... .
ﺟﻨﮕـــﻞ ﺑﺎﺷـــﻪ ...
ﭼـــﺎﺩﺭ ﺑﺎﺷـــﻪ ... .
ﻫﯿـــﺰﻡ ﺑﺎﺷـــﻪ ... .
ﺳﯿﺐ ﺯﻣﯿﻨـــﯽﮐﺒﺎﺑـــﯽ ﺑﺎﺷـــﻪ ... .
ﮐﺘـــﺮﯼ ﭼـــﺎﯾﯽ ﻫﻢ ﺑﺎﺷﻪ ... .
ﺻـــﺪﺍﯼ ﺑـﺎﺩ ﻻﯼ ﺑﺮﮒﺩﺭﺧﺘـــﺎ ﺑﺎﺷـــﻪ ... .
ﯾــﻪ ﺭﻭﺩﺧﻮﻧـــﻪ ﺍﻡ ﺍﻭﻥ ﺑﻐﻠـــﺎ ﺩﺭ ﺟﺮﯾـــﺎﻥ ﺑﺎﺷــــﻪ ... .
ﺩﯾﮕﻪ ﻫﯿﭽﯽ ﻭ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﺒﺎﺷﻪ

 
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 09:44
+1
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 09:37
+1
roya
roya
بــعـــضیـا رو باید یهو از زندگیت حذف كنی، مثل كندن چـسبــ زخـمــ 

(̲̅ :̲̅ :̲̅ :̲̅[̲̅ ̲̅]̲̅ :̲̅ :̲̅ :̲̅)

از روی پــــوستــــ 
دیدگاه  •   •   •  1392/07/10 - 09:36
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/9 - 19:38
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ