یافتن پست: #بــ

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/05/24 - 00:45
+3
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/23 - 23:40
+3
saman
saman

بـه سـاز عشـق مـی چـرخـم بـه بـاغ سبـز چشمـانـت


بسـاط گـــل بـه لـب دا…رم بیفشـــــانـم بـه دامـــــــانـت؟



تمــــام شهــر خـوابیــده ، مـن بــه یــاد تــــــــو بیــــدارم



سـراپــا چشــم دیــــــدارم کــه شــب تــابــد ز مـژگـانـت



خیــال عــاصیـــم امشــب ، امیــد دسـت گـرم تـــوسـت



چـه خـوش بخشیـده رویــایــی بـه مـن لبخنـد پنهــانـت



بـه هــــــم زد یـک نـگــاه تـــــو شـکــوه شهـــــرک دل را



چــه کــاری کـرده ای بـا دل بـگــو جــانــم بــه قــربـانـت؟



چـه بـنــوازی چـه نـنــوازی غــرورم سهــم قـلـــــب تـــــو


تــن و دل را بـپـیـچــم در حـــریــر عشـــــــق ســـــوزانـت
دیدگاه  •   •   •  1392/05/23 - 18:03
+2
saman
saman

نيا باران زمين جاي قشنگي نيست 



من از جنس زمينم خوب ميدانم ، که دريا جد تو



در يک تباني ماهي بيچاره را در تور ماهي گير گم کرده



نيا باران زمين جاي قشنگي نيست


من از جنس زمينم خوب ميدانم ، که گل در عقد زنبور است ولي از يک طرف 


سوداي بلبل يک طرف خال لب پروانه را هم دوست ميدارد


نيا باران زمين جاي قشنگي نيست


من از جنس زمينم خوب ميدانم ، که اينجا جمعه بازار


است و ديدم عشق را در بسته هاي زرد کوچک نسيه ميدادند


در اينجا قدر نشناسند مردم


در اينجا شعر حافظ را به فال کوليان اندازه ميگيرند


زمـيــن ســرد اســت و بــي احـسـاس ،


طـــراوت دور،


چــرا بـــيـــهــوده مــي آيـــي ؟

دیدگاه  •   •   •  1392/05/23 - 17:13
+2
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/05/23 - 16:28
+3
be to che???!!
be to che???!!

چقدر خوشحــ ــال بود شيطــ ــان وقتے سيبــ را چيدم …
گمان مے كرد فريب داده استــ مرا
نمے دانستــ تو پرسيده بودے :
مرا بيشتر دوستــ دارے يا ماندن در بهشــ ــتــ را


 

دیدگاه  •   •   •  1392/05/22 - 23:41
+5
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/22 - 23:38
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


مــטּ ڪـہ بـפֿـــــــیـل نـیـســتـم......... در دســتــاטּ دیــگرے ســت دسـتـانـے ڪـہ آرزوے داشـتـنـش را داشـتــم مــטּ ڪـہ بـפֿـــــــیـل نـیـســتـم مــبـارڪــش بــاشـــد . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/05/22 - 22:28
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


امـــروز نــَـبودے ... امــّــا (!) خيـلے چـيــــزهـا بـــود ... مــَــن بــودمـــ ... بـــاران بـــود ... چـــَـتـر بود ... بــُــغضـــ بـــود ... آه بــــود ... همـــراهِ هــَـميشگے امــ هــَـم بـــود ... جـــاےِ خــالے ......


دیدگاه  •   •   •  1392/05/22 - 22:24
+5
be to che???!!
be to che???!!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/22 - 19:25
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ