یافتن پست: #بــ

roya
roya
در CARLO
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 12:00
+6
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 11:27
+4
be to che???!!
be to che???!!
ر وجـــود هــــر زن ،

دخـتـربـچـه اي چــهارسـالـه بـبـيـن

كـه از تـو فـقـطــ مــهـربـانـي و تـوجـه مـي خـواهـد ،

در آغـوشـش بـگـيـر ، نـوازشـش كـن

خـيـالـش را راحـت كـن كـه هـسـتـي ، جـايـي نـمـي روي ،

طـوري رفـتـار كـن كـه اطـمـيـنـان حـاصـل كـنـد

زن هـاي ديـگـر بـرايـت مـــــــهـم نـيـسـتـنـد

وقـتـي بـا نـگـرانـي مـسـيـر نـگـاهـت را دنـبـال مـي كـنـد

بـرگـرد و بـه لـبـخـنـدي مــهـمـانـش كـن و بـگـو ، بـه زبــ ـان بـيـاور :

" مـن فـقـطــ تــــــو را مـي بـيـنـم"
دیدگاه  •   •   •  1392/05/17 - 02:33
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
قرار نیست منم دلِ یکی دیگه رو بسوزونم و انتقام بگیرم !
بـــرعکــــس !!
اونقدراونو خوشبخت می کنــــــم ....
کـه به هر روزی که جای اون نیستی لعـنــــت بفرستی .. !!
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 23:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتــــی که دنیــــا دود شــــد شایــــد فراموشــــت کنــــــــم

کاشــــانه ام نابـــــود شد شایــــد فراموشــــت کنــــــــم

آســــان ز دستــــم داده ای باشــــد به این هــــم راضیــــم

وقتــــی که اشکــــم رود شــــد شایــــد فراموشــــت کنــــــــم

هرگــــز ز دستــــت ایــــن چنیــــن سیلــــی به احساســــم نخــــــــورد

باشــــد بــــزن بدتــــر بــــزن

امــــا به دســـــــــتانت قســــــــم

وقتــــی که تــــارم پود شــــد شایــــد فراموشــــت کنــــــــم
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 18:20
+3
saman
saman

ﻧﯿـــــــﺎ ﺑـــﺎﺭﺍﻥ !
ﻧﺒﺎﺭ ﻟﻌـــــﻨﺘــــــــــﯽ !!
ﻋﺸﻘــــﻢ ﺑﺎ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺑﯿــﺮﻭﻥ ﺍﺳــﺖ ﺳﺮﻣﺎ ﻣﯿﺨﻮﺭﺩ…
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 17:30
+3
كســــــي كه واقعا دوستــــــــــــت داشتـــه باشه.. تــــــــو اوجِ اختلافــــــــات نــــــــــــه ميــــــره نــــــه ميــذاره تــــــو بـــــــري...!! شك نكن...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 17:00
+6

هـِــ ي غريبـــﮧ !
قيــآفت خيلـے آشنـآست
من و تو قبلا جـآيـے همديگرو نديديــ م ؟
آهـ ـآن… يـ ـآدم اومــد
يــﮧ روزآيـے يــﮧ خاطره هـآيـے بـآ هم دآشتيم
يـآدمــﮧ اون موقع دم از عشق ميزدے
هــﮧ … انقدر مــآت نگـ ـآم نكن
عشقت حسوديش ميشــﮧ !
دســتات ارزونــي خودتــ..
رآستــے قبل رفتنت : ديگــﮧ هيچ حسـ ے بهت ندآرم
ديگــﮧ وقتــے ديدمت دلم نلرزيد
خوآستم بدونـي!

دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 16:47
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگـــر بـــا کســـی نیستـــم ...!
اگــر تنــها مانـــده ام و تنــهایی را انتــخاب کرده ام؛
خوشحـــال نبـــاش ...
ایـــن تنــهایی و دوری از آدم ها؛
یعنـــی تـــو و تمــام کسانی که با دلــم، احساســم و اعــتمادم
بــازی کــرده انــد را، نبخشیـــده ام ... !
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 15:27
+3
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/05/16 - 15:14
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ