یافتن پست: #بــ

MiSs Roya
MiSs Roya
بدون من...
دیدی که سخــــت نیســـــت
تنها بدون مــــــــــن ؟!
دیدی که صبح شد
شب ها بدون مـــــــــن !
این نبض زندگی بــــــــی وقفه می زند…
فرقی نمی کند
با مــــــن …بدون مــــــن…
دیــــــروز گر چه ســـــــخت
امروزم هم گذشت …!
طوری نمی شود
فردا بدون من
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 00:43
+1
MiSs Roya
MiSs Roya
بعضــي اشــکهــــا هستند
بــــي دليل
بـــي بهانـــه
يـــک دفعـــه
نصفـــــ شبــي
عــجيب ، آدم را آرام مـيکنند . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 22:40
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﺩﯾـﺸﺐ ﺑﺴﻴﺠﻴﺎ ﺟﻠﻮ ﻣﺎﺷﻴﻨﻤﻮﻥ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺘﻦ . . .

ﻛﻠﻲ ﮔﺸﺘﻦ ﻭ ﺍﻳﻨﺎ . . .

ﺑﻌﺪ ﻳﻜﻲ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﺑﺴﻴﺠﻴﺎ ﺑﺎ ﻛﻠﻲ ﺭﻳﺶ ﻭ ﭘﺸﻢ ﻳﻪ ﺑﻄﺮﻱ ﺁﺏ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩ

ﺗﻮﻭ ﺻﻨﺪﻭﻕ ﻋﻘﺐ , ﺍﺯﻡ ﭘــُـﺮﺳﻴﺪ : ﺍﻳـــن چــــﻴﻪ؟؟؟؟

ﮔﻔﺘﻢ: ﻫـﺎﺵ ﺩﻭ ﺍُ ( H2O )

ﺍﻧﻘﺪ ﺧــﻮﺷﺤﺎﻝ ﺷﺪ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﻪ ﺧﺮ ﺗﻲ ﺗﺎﭖ ﺩﺍﺩﻩ ﺑﺎﺷــﻲ ,

ﺩﺍﺩ ﻣﻴﻜﺸﻴﺪ وﺳﻂ ﺧﻴﺎﺑـــﻮﻥ ﻛﻪ: ﺣــــﺎﺟﻲ , ﺣــــﺎﺟﻲ ﺑﻴـــﺎ !!!... ﺣــﺎﺟﻲ ﺑﻴﺎ H2O ﮔﺮﻓﺘﻢ !!!.

ﺑﻌﺪ ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﺷﻮﻥ ﺍﻭﻣﺪ ﻳﻪ ﭘﺲ ﮔﺮﺩﻧﻲ ﺯﺩ ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺖ :

ﺧــــﺎﻙ ﺗﻮ ﺳﺮﺕ ﻛﻨﻦ ﺁﺑﺮﻭﻣﻮﻧﻮ ﺑﺮﺩﻱ , ﺍﺳﻜﻮﻟﺖ ﻛﺮﺩﻩ ... H2O ﻳﻌﻨﻲ ﺁﺏ ﺍﺳـﻜــﻮﻝ !!!!...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 19:37
+1
saman
saman
در CARLO
آنقــدر مرا سرد کرد

از خودش .. از عشق ..کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد ..لیز می‌‌خوریــد

.

.

.

عجب جوش و خروشی بود عشقت / خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد / عجب آدم فروشی بود عشقت . . .

.

.

.

تســــبــیح میشوم زیر انگشــــتانت

دانـــه دانــــه میـــرانـــی ام

تا خــــودت را بالا ببـــــری . . .

.

.

.

سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 10:56
+4
sara
sara
تو را آرزو نخــــواهم کرد ...

هیـــــچ وقت !

تو را لحظه ای خواهم پذیرفت ...

که خـــودت بیــــایی ...

بـــــا دل خـــودت ...

نـه با آرزوی من ...!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 10:25
+2
parisa
parisa
ﺁﻗـــﺎ ﭘﺴــﺮ ﻋــﺰﯾــﺰﯼ ﮐــﻪ ﺩﺭﻭﻏـﮑــﯽ
ﺑــﻪ
ﺩﻭﺱ ﺩﺧـﺘــﺮﺕ ﻣـﯿـﮕـــﯽ :
" ﻋـــﺰﯾــﺰﻡ ﻣــﻦ ﺗــﺎ ﺁﺧـــﺮﺵ
ﺑــﺎﻫـــﺎﺗــﻢ ..."
ﻣـــﺮﺩ ﺑــﺎﺷﻮ ﺑﮕــﻮ ﺁﺧــﺮﺵ ﻣـــﻮﻗﻊ
ﺑﺴﺘﻦ
ﮐﻤـﺮﺑﻨـﺪﺗــﻪ
1 دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 22:40
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقــت نــــماز تــو هسـتی و خــــدا

هـــــــر جــا کــــــه بــــــاشـــــی

.
.
.
.
.

وَأَقِمِ الصَّلَاةَ طَرَفَیِ النَّهَارِ وَزُلَفًا مِنَ اللَّیْلِ ۚ إِنَّ الْحَسَنَاتِ یُذْهِبْنَ السَّیِّئَاتِ ۚ ذَٰلِكَ

ذِكْرَىٰ لِلذَّاكِرِینَ ﴿هود /١١٤﴾



و نماز را در دو طرف روز و ساعات نخستین شب برپا دار ، كه یقیناً نیكى‏ها

بدى‏ها را از میان مى‏برند ، این براى یادكنندگان تذكّر است .
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:41
+6
ساناز
ساناز
نـَـہ اینڪہ حَرفے بَرای گـُفتـَـטּ نــَבاشتـہ باشَم نـَـہ اینڪہ واژه اے مُناسبِ گــُفتَــטּ نـَבارم سُڪوت ڪَرבم نـَہ بــِہ خاطِر خوבم... آرے... مَــטּ سُڪوت ڪَرבه اَم...... بخاطِر تو
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:34
+7
ساناز
ساناز
" قـــَـــلـــبـــَـم " مــــثــلِ " قــــَـــبرم " . . . فــَــقــَـط جای یـــک نــَــفــَــره . . . !
2 دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 19:04
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مـی خـ‌وام
عـاشـق بـِـشم !
بعـ‌د بـا اون قــ‌دَم بـ‌زنـم
لـحـ‌ظـه هــام و بـاهــاش بـ‌ســـازم
بـهـش بـگـم دوسـ‌تـــ دارم و وقـ‌تـی مـُطمـ‌ئن شـُد
مـُ‌نتـظـِ‌ر بــاشـم تنـهـــام بـ‌زار و بـگه : مـا از اول مـال هم نـ‌بـ‌ودیم !
و مـن دوبــاره مثـ‌ل هـ‌مـیـ‌شـه گـ‌وشـه‌ی اُتـاق بـ‌شینم و آهـ‌نگ غـمگـین گـ‌وش بـ‌دم
فقـط فرقـش بـا قبلا ایـن کـه قبلا فـارغ بـ‌ودَم الان عــاشـقـم!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/14 - 18:55
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ