یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﻣﻦ ﻭ ﺗـﻮ ﺑﭽﻪ ﺩﺍﺭ ﻣﯽ ﺷﯿﻢ
ﺍﮔـه ﭘﺴﺮ ﺑﺸﻪ ﺣﺮﻓﺎﯼ ﻗﺸﻨﮕﯽ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﺜﻞ ﺑـﺎﺑـﺎﺵ ﺍﮔـﻪ ﺩﺧﺘـﺮ ﺑﺸﻪ ﺑﺎ ﺩﻫﻨﺶ ﻧـــــــﻪ
ﺑـــــﺎﭼﺸﻤﺎﺵ ﺣﺮﻓـــــــــ ﻣﯽ ﺯﻧﻪ ﻣﺜـــــــــﻞ من
ﺑـــــــﺎ ﻫــــــــﻢ ﺩﻋﻮﺍﻣـــــــﻮﻥ ﻣـــــــﯽ ﺷﻪ :
ﺍﻭﻝ ﮔﻔﺘــــــــ ﻣـﺎﻣـﺎﻥ
نخیر ﺍﻭﻝ ﮔﻔﺘـــــــ ﺑﺎﺑﺎ
ﺍﮔﻪ ﭘﺴـﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﺸﻮ ﺑﯿﺸـﺘﺮ ﺍﺯ ﻫـــﺮﮐﺴﯽ ﺩﻭست ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺜـﻞ ﻫﻤـﻪ
ﺍﮔـﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﺑﺎﺷﻪ ﺍﻭﻟﯿـﻦ ﻣﺮﺩﯼ ﮐ...ﻪ ﻋﺎﺷﻘﺶ ﻣﯽ ﺷﻪ باباشه

ﻓﮑـﺮ ﮐﻨـﻢ ﺑـﺎ ﺩﺳﺘـﺎﯼ ﮐــــــﻮﭼﯿــــکش ﻫﻤـﻪ ﯼ ﺧﻮﺩ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻫـﺎﻣﻮﻥ ﺭﻭ ﻣﯽ ﭘـــــﻮﺷﻮﻧﻪ

ﺍﺳﻤﺸﻮ من ﻣﯽ ﺫﺍﺭم ﻫﻤـﻮﻥ ﻃﻮﺭ ﮐﻪ ﻓﺎﻣﯿﻠﯿﺸﻮ ﺍﺯ رو تو بر میداره
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 12:23
+3
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
انواع فحش دانشجویـــــــــــــی..:))
.
دانشجوی تهران شمال :

نکته : وقتی می خونید این قسمتو سعی کنید لباتون تا حد امکان غنچه باشه:

بی ادب , تو واقعا عقلتو از دست دادی . منو ترسوندی بی ...تلفظ : بی ششووور ( امیدوارم ولنتاین کچل شی . بد بد بد)

دانشجوی دانشگاه تهران :

وطن فروش مزدور , لیبرال خود فروخته , مخل نظام , تو حق شرکت در انتخابات بعدی رو نداری با اون کاندید از خودت نفهم تر , فاشیست تند رو

(توجه داشته باشید که موضوع دعوا سیاسی بوده)

دانشجوی پزشکی :

در دیکشنری این بروبچ کلمه ی فحش تعریف نشدست

دانشجوی هنر :

من شعر دوازدهم از هشت کتاب استاد سهراب رو به تو بی ادب بی فرهنگ تقدیم می کنم امیدوارت گیتارت بشکنه و تا اخر عمر یکه و تنها و بی عشق و ژولیت بمونی .

وفتی هم کار بالا می گیره کاریکاتور همدیگه رو می کشن .

دانشجوی الهیات :

یا ایهو الذی فحشو فحشً فاحشتن ای هستیت به عدم مبدل , ای دچار دور تسلسل شده , ای علتت به ممکن الوجود گرویده , فلسفه ی تو دچار تضاد شده و من به خود اجازه ی بحث نمی دم .... *

*: این آخری که گفت از اون ناجوراش بود که فلش بک زد به دوران دبیرستان و رشته ی علوم انسانی که می خوند و واسه خودش یلی بود

دانشجوی تربیت بدنی:

به من گفتی ... , ... خودتی و جد و آبادت

به همین کوتاهی البته بعدش یه 2 ساعتی بزن بزن می شه

دانشجوی زبان خارجی :

هنوز دعوا نشده , شروع می کنن خارجکی بلغور کردن البته به نظر من اگه ترجمه ی حرفاشونو می دونستند خودشون رو زبونشون فلفل می ریختن و 2 روز تو اتاق خودشونو حبس می کردن

دانشجوی حقوق :

تو با این کارت به حقوق شهروندی من تجاوز کردی و من طبق اصل 153 قانون اساسی حق دارم ازت شکایت کنم و [!] به عزات بشونم شما می تونید هیچی نگید اما هر چی بگید بر علیه شما تو دادگاه استفاده می شه .

راستی اگه وکیل تسخیری خواستی به خودم بگو
3 دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 11:12
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 10:50
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چنان ﭼﻮﺑﯽ ﺩﺭ ﺁﺳﺘﯿﻨﻢ ﮐﺮﺩ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭ

که ﻣﻌﻨﺎﯼ ﺳﮑﻮﺕ ﺗﻠﺦ ﻣﺘﺮﺳﮏ ﺭﺍ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ …
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 10:45
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چه موجود عجیبی است این انسان...!
وقتی صدایش می کنی،نمی شنود...
وقتی به دنبالش می روی، نمی بیند...
وقتی دوستش داری، به فکرت نیست...
اما..........
وقتی می شنود که دیگر صدایت گرفته...
وقتی می بیند که خسته در راه افتاده ای...
وقتی به فکرت هست که دیگر نیستی...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/23 - 10:43
*elnaz* *
*elnaz* *
بیــــــــــ تفــــــآوت نیســــــــتم 

فقط دیگر کسّــــى برایمـــــ 

متفــــــــآوت نیستــــ!!!
6 دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:40
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
ﺩﻟﮕﯿﺮﻡ
ﺩﻟـﻢ ﮔﺮﻓﺘــﻪ ﺍﺳـﺖ ﯾــﺎ ﺩﻟـﮕﯿــﺮﻡ
ﯾـﺎ ﺷﺎﯾـﺪ ﻫـﻢ ﺩﻟـﻢ ﮔﯿـﺮ ﺍﺳـﺖ
ﻧﻤــﯽ ﺩﺍﻧــﻢ
ﺍﺻـﻼً ﻫﯿــﭻ ﻭﻗـﺖ ﻓــﺮﻕ ﺑﯿــﻦ ﺍﯾﻨــﻬﺎ ﺭﺍ ﻧﻔﻬـﻤﯿــﺪﻡ...
ﻓﻘـﻂ ﻣـﯽ ﺩﺍﻧـﻢ ﺩﻟـﻢ ﯾـﮏ ﺟـﻮﺭﯼ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ
ﺟــﻮﺭﯼ ﮐـﻪ ﻣﺜــﻞ ﻫﻤﯿــﺸـﻪ ﻧﯿــﺴـﺖ
ﺩﻟـﻢ ﮐـﻪ ﺍﯾﻨـﻄــﻮﺭ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ، ﻏﺼـﻪ ﻫـﺎﯼ ﺧــﻮﺩﻡ ﮐـﻪ ﻫـﯿﭻ ،
ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻫﻤــﻪ ﯼ ﺩﻧﯿــﺎ ﻣـﯽ ﺷـﻮﺩ ﻏﺼـﻪ ﯼ ﻣـﻦ
ﺑﻌــﺪ ﺩﻟــﻢ ﺑـﺪﺟــﻮﺭ ﻏﺮﻭﺏ ﺯﺩﻩ ﻣﯿﺸﻮﺩ
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:24
+4
*elnaz* *
*elnaz* *

ڪـا ش میشـد
خودمو یـﮧ جایی جا بذارم
و
برگـردم ببینم…
دیگه نیستم....

دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:22
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برایم کف زدند
در آغوشم گرفتند
تایید و تشویقم کردند...که آخر فراموشت کردم
دیگر تا ابد بر لبانم لبخندی تصنعی مهمان است
اما بین خودمان باشد،
هنوز تنها
دلبرکم تـ...ـو هستی لعنتی !!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/22 - 22:04
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ