یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:46
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هر جا سخن از انحراف است...
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.

.
.

.
.
شماها با کله میاید ببینید چه خبره
منحرفای دیوثه خاک بر سر
پاشید وضو بگیرید میخواییم نماز جماعت بخونیم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:32
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم که باچشمای خودم دیدم

یه پسره بود
.
.
.
.
.
.
.
.

ابرو که برنداشته بود هیچ تازه سیببببببببیللللللللللللل هم داشت می دونید که چی میگم

(><;)
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به من ربطی نداره تو ادد لیستت چندتا فرند داری
.
.
.
.
.
.
..
.
منو باید بیشتر از همه دوست داشته باشی گفته باشم
1 دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:29
+2
محمد
محمد
کـــــــاش هیــــچ گـــــاه صُبــح نَشــود...
شَـــبی کِِِِــــــه قََََــــــرار اســــت در آغـــــوشِ او بِِِِِــــــــــه سَـــر شَـــود!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:29
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختـــــــــــــر

د=دوست داشتنی

خ=خوش برخورد

ت=ترنـــم احســـــاس

ر=راستگـــــــو
______________________________________________________
پســــر

پ=پست

س=سست اراده

ر=رنج آور

دختـــــــرا یه بالا بـــــر بیاری پرچم این پســـــرارو یکم بکشیم بالا گنـــــاه دارن
2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:27
+2
محمد
محمد

مهربانی تاکی؟؟

بگذار سخت باشمو سرد

خورشید که تابید پنجره ببندمو تاریک...

باران که بارید چتر بگیرمو چکمه...

اشک که امد دستمالی بگیرمو خشک

او که رفــــــــــــــــــــت

نیشخندی بزنمو سوووووووووووت

2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم که ﻃﺮﻑ ﺍﻧﻘﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷته
شبیه {همه ﻣﻮﺍﺭﺩ} ﺷﺪه :
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:07
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تنها با 500 تومان برنده خودروی بی ام و باشید
.
.
.
ایرانسل ، ساعت 2 ظهر:
تنها با 250 تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید
.
.
.
.
ایرانسل ، ساعت 12 شب:
شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید.هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی.تنها با 100 تومان
.
.
.
.
ایرانسل ، ساعت 4 صبح:
تو رو به ابرفـــــــــرز به من بگو پس با اون 5000 تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکااااااااااااار کنی؟!!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:05
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چی تو چشاته که تورو اینقدر عزیز میکنه
این فاصله داره منو بی تو مریض میکنه
این که نگات نمیکنم یعنی گرفتار توام
رفتن همه ولی نترس من که طرفدار توام
هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاشت
بدوت تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت
منو نمیشه حدس زد با این غرور لعنتی
هیج وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ناراحتیم
میخواستم نبخشمت یکی ازت تعریف کرد
دیدن تنهایی تو منو بلاتکلیف کرد
بیا و معذرت بخواه از جشنی که خراب شد
از اون که واسه انتقامم از تو انتخاب شد
هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاشت
بدوت تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت
منو نمیشه حدس زد با این غرور لعنتی
هیج وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ناراحتیم
دیدگاه  •   •   •  1393/02/21 - 18:01
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ