♥ نگار ♥
هر جا سخن از انحراف است...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
شماها با کله میاید ببینید چه خبره
منحرفای دیوثه خاک بر سر
پاشید وضو بگیرید میخواییم نماز جماعت بخونیم
♥ نگار ♥
به من ربطی نداره تو ادد لیستت چندتا فرند داری
.
.
.
.
.
.
..
.
منو باید بیشتر از همه دوست داشته باشی گفته باشم
♥ نگار ♥
دختـــــــــــــر
د=دوست داشتنی
خ=خوش برخورد
ت=ترنـــم احســـــاس
ر=راستگـــــــو
______________________________________________________
پســــر
پ=پست
س=سست اراده
ر=رنج آور
دختـــــــرا یه بالا بـــــر بیاری پرچم این پســـــرارو یکم بکشیم بالا گنـــــاه دارن
♥ نگار ♥
مورد داشتیم که ﻃﺮﻑ ﺍﻧﻘﺪ ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷته
شبیه {همه ﻣﻮﺍﺭﺩ} ﺷﺪه :
♥ نگار ♥
تنها با 500 تومان برنده خودروی بی ام و باشید
.
.
.
ایرانسل ، ساعت 2 ظهر:
تنها با 250 تومان از تیم محبوبتان حمایت کنید
.
.
.
.
ایرانسل ، ساعت 12 شب:
شما یک آهنگ پیشواز رایگان برنده شدید.هنوز دیر نیست برای شرکت در قرعه کشی.تنها با 100 تومان
.
.
.
.
ایرانسل ، ساعت 4 صبح:
تو رو به ابرفـــــــــرز به من بگو پس با اون 5000 تومنی که امروز از بابات گرفتی میخوای چیکااااااااااااار کنی؟!!
♥ نگار ♥
چی تو چشاته که تورو اینقدر عزیز میکنه
این فاصله داره منو بی تو مریض میکنه
این که نگات نمیکنم یعنی گرفتار توام
رفتن همه ولی نترس من که طرفدار توام
هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاشت
بدوت تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت
منو نمیشه حدس زد با این غرور لعنتی
هیج وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ناراحتیم
میخواستم نبخشمت یکی ازت تعریف کرد
دیدن تنهایی تو منو بلاتکلیف کرد
بیا و معذرت بخواه از جشنی که خراب شد
از اون که واسه انتقامم از تو انتخاب شد
هرچی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نذاشت
بدوت تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت
منو نمیشه حدس زد با این غرور لعنتی
هیج وقت نخواستم ببینیم تو لحظه ناراحتیم