♥ نگار ♥
عکس العمل زنان در مقابل کادوی شوهر:
- مرسی (یعنی این دیگه چیه خ[!] مردشورتو ببرن)!
- عزیزم خیلی قشنگه (میخواد دلتو نشکنه وگرنه حالش از کادوت بهم خورده)!
- غافلگیرم کردی (یعنی چه عجب الدنگ)!
- تو بینظیری (یعنی بدبخت شدی، حداقل هفتهای یه کادو نیاری خونه
از این به بعد پدرتو در میارم)!
♥ نگار ♥
امروز یه خانومه رو دیدم موها دم اسبی ،ابروها هشتی ،لبا صورتی، سرتونو درد نیارم خلاصه خیلی ناز بود .ولی نمیدونم چرا مادرش علی صداش کرد !!!