یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/17 - 20:04
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ما ادما وقتی عاشق میشم به جای این كه با عشقمون لذت ببریم ... !

ترس از نبودنش داغونمون می کنه ..!

شکاکمون می کنه ؛

بد دل می شیم
...

بد خُلقی می کنیم

دعوا می شه ؛

بی احترامی می شه

قهر می کنیم و سرد و سردتر می شیم ...

اینا همش به خاطرِ ترسِ از دست دادنه

دیدگاه  •   •   •  1393/01/17 - 19:54
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خوابش را دیدم

گفت دوستت دارم

بیدار شدم دوستم نداشت

می خواهم برای همیشه بخوابم . . .
دیدگاه  •   •   •  1393/01/17 - 19:50
+4
mohsen.f
mohsen.f
دیدگاه  •   •   •  1393/01/17 - 17:03
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/17 - 15:39
+3
xroyal54
xroyal54
کاش بدونی!!!
اونـــی که میگفت زندگی بی تو محاله
.
.
.
.
.
.
.
.
.
الان با یکی دیگه وســـط عشقو حـــاااااااله ...
دیدگاه  •   •   •  1393/01/17 - 14:44
+6
mary jun
mary jun
ی بچه دیدم ک داش گریه میکرد و میگف :
هیچ کس با من بازی نمی کنه .....
تو دلم گفتم :
"  تو بزرگ شو  "  ببین چ بازی هایی ک باهات نمی کنن ....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 23:08
+6
mary jun
mary jun
آنهایی  با چشم کمتر دیده میشوند
در قلب بیشتر یاد میشوند.....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 22:47
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 19:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/16 - 19:34
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ