یافتن پست: #بی

Neda-Banoo
Neda-Banoo
عشقم... اگه برنمیگردی لااقل سر راه وانسا بذااااار بقیه بیان
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 20:16
+5
Neda-Banoo
Neda-Banoo
عوض نمیشی؟؟؟؟؟؟؟؟ خیالی نیس.... تعویض که میشی.....!!!!!!!
8 دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 20:13
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

فرق تقلب کردن پسرا و دخترا:


1_ پسرا:
(بغل دستی): پس احمد اینم کتاب صفخه 240 جوابش نیست که لامصب!!! اون برگه آچاری که بهت دادم از گلوت پایین نره ایشاله . مرضو ننوشتم سریع جزوتو ببین پیدا میکنی جوابشو فقط سریعا بچه ها منتظرن
(پشت سری): مهدی جواب سوال 4رو ته کفشم نوشتم ، گرفتم بالا زود بنویس داداش اگرم خواستی درش بیار نوبتی بده بره!!!!



2_دخترا:
الههههههههههههه ه ه ه ... الههههههههه ه ه ه ...
(الهه در حال نوشتن به طرز وحشیانه ای همراه با یک لبخند ملیح !!!)
مهشییییییییددددد مهشیییییییییییییییدددد توروخدا مهشییییییییییدددد
(مهشید: ننوشتم بابا برگم سفیده اه . دو دقیقه بعد: استاد برگه هامون تموم شد یه برگه میدید؟!!!!!!)

دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 20:01
+3
alireza
alireza
بیشترین چیزی که ازش خسته شدی چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 19:47
+3
alireza
alireza
امروز 19 دی ماه تولد کاپیتان بی حاشیه تیممون محمد نوری عزیز بوده هر کی دوستش داره براش ی گل تو دیدگاه بزاره
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 19:43
+3
-2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد و وحشت را در چهره و چشمهای این گاو ببینید...
بعد از تماشای صحنه کشتار دوستش به دست جلادان،
انگار داره به عکاس التماس میکنه نجاتش بده..
چقدر جالبه که حتی به نوشته های کتاب مقدس خودتان نیز احترام نمیگذارید...
مگه نگفتند حیوانات را جلوی چشم هم سر نبرید!!!!!
از دینداری فقط نماز و رزوه را بلدید که خدا را گول بزنید و بروید به بهشت..
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 19:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


داغتـــریـن آغــــوش هـــا را از تنـتــــ

و شیـریـــن تـریــن بــوســـه هـــا را از لبـــانتــــ

بیـــرون میکشـــم

بــه تـلـــافـی تمـــامـ ِ روزهــایـــی کـــه میخــــواهمتــــ

و نیسـتـــی . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 19:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥


دموکراسی بین من و تو

این است که همیشه

در همه چیز

حق

با چشم هایت است.....


دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 19:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 19:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دلخوشم با غزلی تکه نانی ابی
و اگر باز بپرسی گویم:دلخوشم بانفسی
حبه قندی چایی صحبت اهل دلی
فارغ از همهمه ی دنیایی
مردی میگفت:
دلخوشی ها کم نیست دیده ها نابیناست.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/19 - 18:52
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ