یافتن پست: #بی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آرایشگاه مردونه ۲۰ سال پیش :داش گوشه سبیلاتو چه مدلی بزنم؟
آرایشگاه مردونه الان :عسیسم ابروهاتو هشتی کنم یا شیطونی؟
چند سال دیگه :قولبووون اون شکل نازت بشم، جوجویه من، میکاپ خلیجی بزنم یا اروپایی?
6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 11:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از بدترین اتفاقات دوران بچگی این بود که میخوابیدی وسط هال وقتی که چشماتو باز میکردی میدیدی یه عالمه مهمون دورت نشستن, لا مصب مگه میشد ادم از خواب بلند شه, من که همیشه خودمو میزدم به خواب!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/18 - 11:27
+5
محمد
محمد
بس که در تدبیر فردا مانده ایم...با همیم اما چ تنها مانده ایم...در کلاس جمع و تفریق زمان...عاشق جمعیم و منها مانده ایم....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 21:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوستای خوبم بابت لایک/کامنت و پستای قشنگتون.ممنونم

شب همگی بخیر{-49-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 21:02
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

معلمه پدرشاگردش رو احضار میکنه مدرسه...


فرداش پدره میاد میگه چی شده؟مشکل چیه؟


معلمه میگه بچه ی شما خیلی خنگه..!


پدر:یعنی چی؟


معلم:الان بهتون میگم..نگاه کنید...


به شاگردش میگه برو ببین من تو حیاط مدرسه ام؟


پسره میره و میادمیگه نه خانم معلم توحیاط نبودید..


معلم میگه شایدتودفترمدیر ام برو اونجا رو ببین


پسره دوباره میره ومیاد میگه نه خانم اونجا هم نبودید...


معلم به پدرپسره میگه ببینید..ببینیدچقدر بچتون خنگه...


پدر میگه: خب شاید رفتی مرخصی ....!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:47
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مورد داشتیم:
اسم: بتول
فامیل : شتر خوار
تحصیلات : نهضت سواد آموزی
متولد : ناصرآباد جرقویه سفلی از توابع قلی آباد گتوند
سن : 32
علایق : الاغ سواری
میوه مورد علاقه : کاهو . . . . . . . . . . . . . .

و حالا مشخصات وى چت:
اسم: ساناز
فامیل : آریایی
تحصیلات : فوق لیسانس کامپیوتر
متولد : تهران فرمانیه
سن : 25
علایق : اتومبیل رانی ، نواختن پیانو
میوه مورد علاقه : انبه . اناناس . موز !!
والا ب قرآن

دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:29
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم پسره تو فیس ب و ک نوشته فقط به خاطر تو دارم میرم ، دختره نوشته بخاطر من یا خواهرم ؟
اون یکی دختره هم اومده نوشته : خره ، با من بود ؟!!
طبق آخرین امار ، اینا همچنان با هم درگیرن که به خاطر کی بوده !
6 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:28
+3
محمد
محمد
شغلت این است ،

بیایی ...
عاشق کنی ....

بروی .


نمیدانم شاید ماموری و معذور !!!

دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:21
+1
محمد
محمد
نوشته ها بهانه اند
فقط مینویسم تا یاد آوری کنم بیادتم
باورش با توست
دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:14
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
میدونین تو این هوای سرد چی خیلی می چسبه؟
با مخاطب خاصت پیاده بری بیرون یکم الکی بچرخی وقتی قشنگ یخ کرد لپاش گل انداخت از سرما با کش بزنی به لپاش تا از درد بمیره عوضی کثافت :| :))))))))
3 دیدگاه  •   •   •  1392/10/17 - 20:01
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ