یافتن پست: #بی

be to che???!!
be to che???!!
4 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:55
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
.ﻣﻦ ﻫﻨوز
ﮔﺎﻫﯽ
.
ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺧﻮﺍﺏ ﺗﻮ ﺭﺍ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﻢ
ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﻧﮕﺎﻫﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ
ﺻﺪﺍﯾﺖ ﻣﯽ ﮐﻨﻢ

ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﺑﺎﺷﺪ
ﺍﻣﺎ ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ
"ﺗﻮ" ﺭﺍ...
.
.
.
ﯾﻮﺍﺷﮑﯽ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ...
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودیم یه سال حداقل یه سال طول می کشید بعضی وقت ها حتی تا دو سال هم طول می کشید !

ولی الان یه سال یه ماه بیشتر طول نمی کشه ! دیگه فوق فوقش دو ماه !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:40
+2
AmirAli
AmirAli
هیچ لذتی اندازه ی این که یه بچه ی کوچولو دستشو دراز کنه طرفت که یعنی بقلم کنی نیس و حال نمیده!!! اصن یه لذت عجیبی داره!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:36
+4
be to che???!!
be to che???!!
12 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:35
+3
be to che???!!
be to che???!!
آخرین ویرایش توسط asalam در [1392/10/16 - 18:30]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:29
+2
AmirAli
AmirAli

همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار كن......



من نمیدونم مثل هابیل باشم یا قابیل!؟


_________________________________________________

دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
11 دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:27
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/10/16 - 18:22
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ