بی ادب
خب معلومه تو که اصن مغز نداری تا فکر کنی...واس همینه وقتی فکر میکنی خندت میگیره....خخخ بخند بخند...
تو دیگه از مغزو اینا حرف نزن که خدا تو این مورد اصن در حقت خوبی نکرده.خخخخخخخخخخخخخ
استغفرالله...اینجوری نگو خدا قهرش میگیره هااااااا...خدا همه چیو توی مخلوقاتش به خصوص من در حد عالی و کامل آفریده....خوبی که سهله....خخ
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.من اعتماد به نفس تورو داشتم به مسی لایی مینداختم.بخداااااااااا
همینی که ههههههههههسسسسسسسسسسسسسسسسسست....خخ
استاده بی عمه
همیشه به من میگن مثل بچه ی آدم رفتار كن......
من نمیدونم مثل هابیل باشم یا قابیل!؟
_________________________________________________
خخخخخخخخخخخخخخ کی به کی میگه بی تبیت؟؟؟؟؟؟؟
من به تو میگم...خخخ
حالا یاد گرفتی چجوری نوشابه بخوری یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اوهوم...
آفرین دخمل خوب
بی ادب




1392/10/16 - 18:56

1392/10/16 - 18:59

1392/10/16 - 19:03
1392/10/16 - 19:03