یافتن پست: #بی

*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/10/3 - 23:36
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
دلکَم میدانَم؛توام مثل من از بودن هاشان از عادت دادن هاشان از نبود همیشگی شان از تکرار این تابع خسته شده ای به احترام تن زخم دیده ات؛ معادله را عوض می کنَم بگذار بیایند و بروند غصه نخور عادت را خط زده ام..!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/3 - 23:21
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
صندلی های خالی همه شبیه همدیگرند. حالا هی بشین و انتظار بکش که گرد و غبار روی صندلیها را بپوشاند و دیگر خالی بودنشان توی ذوق نزند. پنجره را که بسته باشی گرد و غبار از کجا بیاید آخر؟ گردباد که بیاید همه چیز را از جا می کَند.
دیدگاه  •   •   •  1392/10/3 - 23:03
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
می دانی تو خوبی؛ من خوبم؛ اما هیچ چیز سر جایش نیست…
دیدگاه  •   •   •  1392/10/3 - 22:32
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/10/3 - 22:30
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
لطفا فردا صبح از روی آن یکی دنده‌ات بیدار شو ما به خوشبتی نیاز داریم تو به کمی تنوع.....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/3 - 22:26
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
ازم عبور میکنی ببین سقوط میکنم.................. به من نگاه کن بزن فقط سکوت میکنم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/3 - 22:11
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
سلام....
33 دیدگاه  •   •   •  1392/10/3 - 21:28
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
غضنفر رو با دوستش تو سرقت بانک میگیرن، قاضی بهش میگه :شما محاربین حکمتون اعدامه!
غضنفر میگه :یعنی چی؟
قاضی میگه :یعنی جنگ با خدا!
غضنفر به رفیقش میگه بی پدر نگفتم تیر هوایی نزن! بفرما خورده به خدا!!
دیدگاه  •   •   •  1392/10/2 - 17:38
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یکی از تفریحات سالم پسرااینه که هرروز میان رو پروفایل من و همینطوری ساعت ها به عکسم خیره میشن و هی این شعرو زیر لبشون زمزمه میکنن:
.
.
.
....

..

......

کاشکی میونه عاشقا تاج سرم تو باشی، دلم میخاد ای خوشگله دوست دخترم تو باشی
:))=))

7 دیدگاه  •   •   •  1392/10/2 - 17:29
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ