یافتن پست: #بی

melika
melika
اعترافه یکی از بچه ها
اعتراف میکنم راهنمایی که بودم به شدت جو گیر بودم، همسایگیمون یه خانومه بود که تازه از شوهرش طلاق گرفته بود، شوهره هم هر روز میومد و جلو در خونش سر و صدا راه مینداخت، خیلی دلم واسه خانومه میسوخت، یه روز که طرف اومده بود عربده کشی تصمیم گرفتم که برم و جلوش در بیام، رفتم تو کوچه و گفتم آهای چیکارش داری؟ یارو نه نگاه بم انداخت و یه پوزخندی زد و به کارش ادمه داد ، منم سه پیچش شدم ، وقتی دید من بیخیالش نمیشم گفت اصلا تو چیکارشی؟ منم جوگیر، گفتم لعنتی زنمه
دیدگاه  •   •   •  1392/10/1 - 20:34
+6
melika
melika
اعتراف می کنم معلم دوم دبستانم می گفت املا ها رو خودتون بنویسید که من با دوربین مخفیا می بینم کی به حرفام گوش می ده ...ازون روز کار من شده بود گشتن سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک از مامان بابام:امروز کی اومد؟ کی رفت؟ به کودوم وسیله ها دست زد؟
بیشترم به دریچه کولر شک داشتم
دیدگاه  •   •   •  1392/10/1 - 20:05
+5
AmirAli
AmirAli
یارو پشت ماشینش نوشته بیمه ابوالفضل یه جوری ویراژ میده که کنترلش از دست خدا هم خارجه …
دیدگاه  •   •   •  1392/10/1 - 12:16
+4
AmirAli
AmirAli
مورد داشتیم دختره عکس گذاشته نوشته : من بدون کلیپس !


آخرین ویرایش توسط AmirAliA1 در [1392/10/1 - 12:12]
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/1 - 12:10
+5
mohammadsh91
mohammadsh91
سلام بیمارستانم آب جوش ریخته روسینم دعلأ باکسی دراین موردصحبت نکنید اگرخواستید بیاید ملاقاتم بیمارستان آتیه سعادت آباد طبقه دوم ،بخش سوانح وسوختگی،اتاق 2،روی درنوشته سینه سوخته رفیق
دیدگاه  •   •   •  1392/10/1 - 02:56
+6
محمد
محمد
دوستان عزیزم تو پاییزی که گذشت.

اگه دلتون رو شکوندم

اگه حرفی زدم

اگه برخورد بدی کردم اگه اذیتتون کردم

بسیار کار خوبی کردم ! میخواستم بگم تو فصل جدید هم برنامه همینه :))
دیدگاه  •   •   •  1392/10/1 - 00:44
+5
javad karimi
javad karimi
امشب یک دقیقه بیشتر سایه ی پدر مادرم بالا سرمه ...
خدایا شکرت

یلداتون هپی
♥♥♥
2 دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 22:38
+7
melika
melika
چپکییییییییی


هنگامی که میخوایم کسی رو ستایش کنیم ؛
عجب نقاشیه نکبت ...
چه دست فرمونی داره توله سگ ...
چه صدایی داره کثافت ...

چه گیتاری میزنه ناکس ...
استاده کامپیوتره لامصب ...

عجب گلی زد بی وجدان ...

بی شرف خیلی کارش درسته ...
دوستت دارم وحشتناک ...
هنگامی که میخوایم ناسزا بگیم یا نیش و کنایه بزنیم ؛
برو شازده ...!
چی میگی مهندس ...!؟
آخه آدم حسابی ...!
دکتر برو دکتر ...!
چطوری آی کیو ...!؟
به به! استاد معظم ...!

کجایی با مرام ...!؟

آقای محترم ...!


 

دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 21:21
+7
AmirAli
AmirAli

یه روز به یه معتاد می گن: توبیژنی؟


می گه: نه بابا! ژن دارم!

دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 18:05
+4
AmirAli
AmirAli
نصیحت حیف نون به زنش: هر وقت یه سوسک تو دستشویی دیدی با دمپایی فورا نکوب رو سرش... بی توجه از بغلش رد شو... این کار از صدتا فحش براش بدتره!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/30 - 17:55
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ