یافتن پست: #حال

be to che???!!
be to che???!!
قدیما تا به دوست پسرت میگفتی:

 


 تو خیابون بهم متلک گفتن.


 


 جوش میاورد و داد میزد:


 


 کی گفته برم فلان فلانش کنم.


 


 اما حالا تا به دوست پسرت میگی:


 


 بهم متلک گفتن. میگه:


 


 بس که امروز ناز شده بودی حق دارن مردم


 


ی همچین پسرای داریم ما

دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:11
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
سلام ، شنیدم پنج شنبه جشن نامزدیته ، خیلی خوشحال شدم . تبریک میگم.



ستاد پیشگیری از افسردگی دختران دم بخت

 
دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 02:02
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
آن کَس که بدم گفت، بدی سیرت «او»ست

وان کَس که مرا گفت نکو، «خود» نیکوست


حال متکلم از کلامش پیداست


از کوزه همان برون تراود که در اوست ... !
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:39
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

یارو با عصبانیت میره خونه به زنش میگه تمام پردهای خونه رو بکن


زنش همه پرده ها رو میکنه


یارو میگه بشین حالا دو کلام بی پرده با هم حرف بزنیم


دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 01:25
+4
be to che???!!
be to che???!!

از يه جايي به بعـد . . .


مـرض چكـــ كردن موبايلتــــ خوبــــ ميشه

حتي يه وقتايي يادتــــ ميـره گوشي داري

ديگه دلشوره داري كه گوشيتو جا بذاري

يا اس امـ اسي بي جوابــــ بمونه


از يه جايي به بعـد . . .

ديگه دوستــــ نداري هيچ كس رو

به خلوتــــ خودتــــ راه بدي

حتي اگه تنهايي كلافه اتــــ كرده باشه


از يه جايي به بعـد . . .

وقتي كسي بهتــــ ميگه دوستتــــ دارمـ

لبخنـد ميزني و ازش فاصله ميگيـري


از يه جايي به بعـد . . .

هـر روز دلتــــ براي يه آغـوش امـن تنگــــ ميشه

اما ديگه به هيـچ آغوشي فكــر نميكني


از يه جايي به بعـد . . .

از اينكه دوستتــــ داشته باشن ميتــرسي

جاي دوستـــــ داشته شدن ها

توي تن و فكـر و قلبتــــ ميسوزه


از يه جايي به بعـد . . .

فقط يه حس داري... حس بي تفاوتي

نه از دوستـــــ داشتن ها خوشحال ميشي

و نه از دوستـــــ نداشتن ها ناراحتــــ


از يه جايي به بعـد . . .

توي هيجان انگيـزترين لحظه ها همـ

فقط نگاه ميكني . . .


1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:42
+3
behnam key
behnam key
سیر تكاملی از زنان نظر  مردان :

15 سالگی = بزغاله
18 سالگی = نخاله
25 سالگی = باحاله
35 سالگی = آخر حاله
45 سالگی = بی حاله
55 سالگی = تاپاله
65 سالگی = مچاله
75 سالگی = تفاله
85 سالگی = زباله
1 دیدگاه  •   •   •  1392/05/11 - 00:34
+1
-2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

این روزها حالم همچون دایره ای میماند که هیچ گوشه ای برایش دنج نیست


دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسره 16 سالشه با دوست دخترش رفته شُمال
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.ما تا همین پارسال با دوس‌ دخترمون قرار میذاشتیم از دور واسه هم دست تکون میدادیم
به این برکَــــــــــت :|
4 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:31
+3
roya
roya
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:13
+8
roya
roya
در CARLO
اين متن أرزش 10 بار خوندن دأره ..
ممنون از كسي كه اين رو نوشته ... 

من ی دخترم
اگه خودمو لوس نکنم
اگه باهات قهر نکنم و ناز نکنم
اگه وقتی چشات میچرخه از حسودی دیونه نشم
اگه از نظر دادنات خوشحال نشم
اگه به خاطر تو به خودم نرسم
اگه سر به سرت نذارم
اگه برات گریه نکنم
اگه وقتی پاستیل میبینم پیرهنتو نکشم
اگه لب و لوچه آویزون نکنم تا بغلم کنی
اگه بهت نگم آقامون
اگه برات مظلوم بازی درنیارم
اگه از سرو کولت نرم بالا
اگه برات عشوه نیام
اگه گوشتو نپیچونم و نگم تو فقط مال منی
اگه ناغافل دستاتو نگیرم
اگه وقتی کار بدی کردم با ترس بهت نگم
اگه لج بازی نکنم
اگه ...
اون موقع که تو دیگه دیوونم و عاشقم نمیشی!
تو عاشق اینی که من یه خانم کامل باشم!خانم تو!
اممما!!!
تو پسری!
اگه برام غیرتی نشی
اگه روم حساس نباشی
اگه ته ریش نداشته باشی
اگه باهام مهربون نباشی
اگه بهم اخمای کوچولو نکنی
اگه وقتی شالم رفت عقب نگی اونو بکش جلو
اگه دستمو محکم نگیری
اگه نگی هرکاری کردی راست بگو تا ببخشمت
اگه سر به سرم نذاری
اگه قربون صدقم نری
اگه نگرانم نشی
اگه بهم نگی عروسک من
اگه نگی من مهمم که میگم خوبی
اگه...
اونوقت منم دیوونه و عاشق تو نمیشم تا اونکارارو برات نمیکنم!من تورو مرد میخوام!مرد تو!
پس بیا و مرد باش!
ابرو برندار!دماغت عمل نکن!
لوس حرف نزن!
من و تو همون آدم و حواییم!بیا جاهامونو عوض نکنیم!
من لطافت نگه میدارم تو صلابت
تو نگاهتو نگه دار منم نجابتمو
بیا سعی کنیم بهترین هم باشیم!
من بهترین دختر واسه تو!
تو بهترین پسر واسه من!
میدونم شاید نشه حداقل سعی که میشه کرد!
قبول؟؟
5 دیدگاه  •   •   •  1392/05/10 - 17:04
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ