ebrahim
اگر شب هنگام کسی را در حال گناه دیدی،
فردا به آن چشم نگاهش مکن،
شاید سحر توبه کرده باشد و تو ندانی..
mahyar farid mohammadi
بنده خود مباش , معتمدی و به جهان مهر چنان ورز که به خود می ورزی حال اگر اینگونه باشی جهان رامتر خواهد بود
عسل ایرانی
ته دیگ " عشق ِ اول " را
.
.
.
هر چقدر که بسابی
.
.
چه با اسکاج ِ دوست داشتن های بعدی ...
.
.
چه با سیم ِ ظرفشویی عاشق شدن های بعدی ...
از " دل "ت پاک نمی شود ...
.
.
حالا تو هی بساب
.
.
و از صدای نا هنجارش سر دردبگیر … !
ronak
آدم هـا می آینـد زنـدگی می کننـد می میـرنـد و می رونـد ..
امـا فـاجعـه ی زنـدگی ِ تــو آن هـنگـام آغـاز می شـود
کـه آدمی می رود امــا نـمی میـرد!
مـی مـــانــد و نبـودنـش در بـودن ِ تـو
چنـان تـه نـشیـن می شـود کـه تـــو می میـری در حالـی کـه زنــده ای
سحر
آدم هـا می آینـد زنـدگی می کننـد می میـرنـد و می رونـد ... امـا فـاجعـه ی زنـدگی تــو آن هـنگـام آغـاز می شـود کـه آدمی می رود امــا نـمی میـرد! مـی مـــانــد و نبـودنـش در بـودن ِ تـو چنـان تـه نـشیـن می شـود کـه تـــو می میـری در حالـی کـه زنــده ای ..
آره یادش بخیر چه حالی میداد
1390/11/21 - 23:22ما كه ميخورديم بعدش پر از خاك ميكرديم و توپ بازي
1390/11/21 - 23:27 ( لايک توسط 1 کاربر )