یافتن پست: #حال

محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
به دوستم میگم:میدونی مامان بزرگ سارا فوت شده؟ میگه:آخی..حالا میخوان براش مراسم بگیرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ به جاش میرن مشهد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:29
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
میگم:دیشب تا صبح یه مگس اذیتم میکرد.میگه:کشتیش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ بال هاشو کندم گذاشتمش رو زمین بهش گفتم:حالا پیاده برمیگدی خونه تا حالت جا بیاد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:28
reza
reza
شما چقد خونوکین همتون بابا کو پس دیدگاهاتون پستا به این باحالی
7 دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:02
reza
reza
شما هم اينجا فيس بوک دارين ؟ اگه دارين يا ميخواين راه بندازين تو رو خدا همين الان بگين ، تو زمين که دهن ما رو سرويس کردن ...............جنتي در حال صحبت با مريخي ها قبل از ورود به مريخ سال 2400 ميلادي
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:01
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داریم با داداشم تخته نرد بازی میکنیم.داداشم جفت شیش آورده.میگم:ماشاالله... میگه:به شانسم خوب من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ به شانس گند خودم که تاحالا یه جفت شیش هم نیاوردم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:00
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
سر کلاس به دبیرمون میگم این درس رو هفته ی دیگه امتحان میگیرید؟ گفت پ نه پ مرض دارم خودمو به دردسر میندازم به شما درس مسدم...گفتم:اااااااا خانم شما هم آره؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ آخه جوجه اونموقع که تو دهنت بو شیر میداد ما پ نه پ ای بودیم...حالا چی میگی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:55
reza
reza
ديگه دارى خودتو لوس مى كنيا ! انداختت بيرون كه انداخت ! گريه نكن بدبخت ... تقصير خودته ... هى بهت گفتم خودتو لوس نكن ، يه سجده كه اين حرفا رو نداره ... " جنتى در حال دلدارى ابليس بعد از اخراج از بهشت{-33-}{-18-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:46
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
پسر خالم تازه از انگلیس برگشته بهش میگم حالا میخوای واسه ما کلاس بزاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میگه: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام رو دستتون بدم که شما واسه من کلاس بزارید
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:36
-1
elahe
elahe
طرف توی دریا داشته غرق میشده، بلند بلند فریاد میزده: كمک، کمک، من شنا بلد نیستم.. حیف نون هم با زن و بچش داشته از اونجا رد میشده، میگه: واقعا که! می بینید بچه ها؟ من تا الان هرچی داشتم خرج شماها کردم و پولی برام نموند که برم کلاس شنا ثبت نام کنم و شنا یاد بگیرم.. اما تا حالا شده که یک بار، حتی یک بار لب به گله باز کنم و پیش عالم و آدم داد بزنم که من شنا بلد نیستم؟ مرد باید یه کم تودار باشه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:35
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنگیدم به بابام میگم:همین حالا پول بریز به حسابم.میگه پول لازم داری دخترم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پ نه پ مرض دارم .میخواستم موجودیمو چک کنم ذوق کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:33
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ