یافتن پست: #خدا

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
و خدا مــرا آفریــد . !

و اینــگونــه بود ک ِ زیبــا تریــن موجـود جهـان پا ب ِ عرصــه هستــی نهـاد ! :)
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:22
+3
بهناز جوجو
بهناز جوجو

زدم فریاد خدایا این چه رسمی است ، رفیقان را جدا کردن هنر نیست ، رفیقان قلب انسانند خدایا ، بدون قلب چگونه می توان زیست.

دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 17:18
+5
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

به نظر من اونایی که کنار تختشون پریز برق دارن از بندگان برگزیده خدا هستن !


دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 21:30
+4
AmirAli
AmirAli
به دختر خالم گفتم تل (tel) جدیدتو بده داشته باشم...
خدا شاهــــده
خدا شاهــــده
خدا شاهــــده
تل سرشو از توو مووهاش درآورده میگه بیا ، مفت خریدم ، تازه رنگای دیگشم داشت!!!

من:|
دخدر خالم :))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 20:12
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مورد داشتیم طرف پشت امام جماعت بوده ، امام جماعت داشته باگریه نماز میخونده ، آروم میگه : حاج آقا ؟ خدا چیزیش شده به ما نمیگی ؟!؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 20:05
+5
AmirAli
AmirAli
خداحافظی ات
عجب خرابه ای به بار آورد
نگاه کن
مدتهاست در تلاشند مرا از آوار تنهاییم بیرون کشند
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 09:58
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
واگذارت میکنم به خدا اگه پیامو بخونی ولی عمل نکنی...

.

.

.

.

.

.

.

.

.

"بلند شو یه قر بده"
دیدگاه  •   •   •  1392/09/24 - 08:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/23 - 19:05
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا طرف 30 تا مخاطب خاص داره ، 20 تا مخاطب ویژه ، 10 تا طرح آرزوهای بزرگ ، اونوخ هنو داره دنبال نیمه ی گمشده اش میگرده!!!!!!

خو کصافت ، نیمه ی خودت به جهنم ، تو که نیمه ی بقیه رو هم احتکار کردی که!!!!!

این وضه ما داریم؟! من از شما میپرسم ، داریم؟! اصن هس؟!

خو برو از خدا بترس خــــُـــــــــــــــب!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/22 - 21:23
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ