18+ . . . . . . . . . . . . . . . خداییش با شناختی که از من دارید من پست +18 میزارم؟؟؟ نه خداییش؟؟ من اصلا از این حرفا میزنم؟ واقعا انتظار داشتی من حرفای چیزدار بزنم؟ نه واقعا؟؟؟ برو از خدا بترس تسبیح من کو؟ [!] آمریكا
بسم الله النور ... خودکشی یکی از گناهان کبیره است که در اثرا ناامیدی از رحمت بی کران خداوند به وجود می اید من از تمام شما کسانی که این افکار پریشان را در ذهن خود می پرورانید تقاضا دارم کمی عاقلانه تر وصبورانه تر به دنیا و مشکلتان بنگرید