یافتن پست: #خدا

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از تفریحاتم تو خونه :
با موبایلم به تلفن خونه زنگ میزنم وقتی یکی اعضای محترم خونه ، دوان دوان رفت سمت گوشی
من هر هر کر کر و خر خر میخندم
.
.
.

درسته فحش میخورین ولی خداییش خیلی حال میده
حتما امتحان کنیین
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 19:37
+1
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 19:09
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
باران میبارد
به حرمت کداممان؟
نمیدانم............
ولی خوب میدانم که باران صدای پای اجابت است
خداوند با همه کبریاییش ناز میخرد نیازکن.........
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 18:59
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 18:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺩﻭﺳﺘﺎﻡ ﭘﺴﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﻌﺪ ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﺩﯾﮕﺶ ﻣﯿﺮﻩ ﺯﯾﺮﺵ
ﮐﺎﻣﻨﺖ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﺑﺎﺯ ﺑﺎ ﺍﮐﺎﻧﺖ ﻗﺒﻠﯽ ﻣﯿﺎﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﯾﻨﻮ ﻣﯿﺪﻩ! |:
ﻫﻤﯿﻦ ﺟﻮﺭﯼ 3 - 4 ﺳﺎﻋﺖ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺵ ﭼﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ
ﺣﺘﯽ ﯾﻪ ﺩﻓﻪ ﺩﻋﻮﺍﺵ ﺷﺪ ﺯﺩ ﺍﮐﺎﻧﺘﺸﻮ ﺑﻼﮎ ﮐﺮﺩ
|:
خدا همه مریضارو شفا بده
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 18:27
+2
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 10:47
+10
AmirAli
AmirAli
قطاری سمت خدا میرفت ، همه مردم سوار شدند ، وقتی به بهشت رسید همه پیاده شدند یادشان رفت مقصد خدا بود نه بهشت
دیدگاه  •   •   •  1392/08/12 - 08:39
+1
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
نیمه گمشده محترم!!!

محرم نزدیکه
بجای ولگردی دیگه بشین دعــــــــــــا بخون
شاید خدا منو بهت رسوند  
از من گفتن بود...
کصافط نفهم:|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 22:07
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از سخت ترین خداحافظی ها

خداحافظی با سنگیه که از سر کوچه تا دم خونه شوتش کرده ای !
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 20:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
امروز پشه هه اومد ازم خدافظی کرد گفت:
حلالمون کن هوا سرد شده داریم میریم از اینجا!
الان شکست عشقی خوردم شدید
دیدگاه  •   •   •  1392/08/11 - 19:58
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ