یافتن پست: #خدا

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیچاره داداشم بچه که بود انقد دسته بازی رو نمیدادم بهش بازی کنه
که الان از قارچ خور به عنوان فیلم یاد میکنه تا بازی !
خدایا مارو ببخش …
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفتم خدایا سوالی دارم
چرا هر موقع من شادم همه با من می خندند، ولی وقتی غمگینم کسی با من نمیگرید؟
گفت: خنده را برای جمع آوری دوست و غم را برای انتخاب بهترین دوست آفریدم . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:02
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر PM ﺩﺍﺩﻩ : ﮐﺠﺎ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﺗﻮ خونمون ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﻧﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﻐﻞ ﻫﻤﺴﺎﯾﻤﻮﻥ ﮔﻔﺖ : ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻤﺴﺎﯾﺘﻮﻥ ﮐﺠﺎﺳﺖ ؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﺑﮕﻢ ﺑﺂﻭﺭﺕ ﻧﻤﯿﺸﻪ ﮔﻔﺖ : ﺗﻮﺭﻭﺧﺪﺍ ﺑﮕﻮ ؟؟ ﮔﻔﺘﻢ : ﮐﻨﺂﺭ ﺧﻮﻧﻤﻮﻥ ﻫﯿﺠﯽﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺍﮐﻢ ﮐﺮﺩ ! ﻣﻟــﺖ ﺍﻋﺼﺎﺍﺏ ﻧﺪﺍﺭﻥ :|
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 19:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من موندم چرا میگن "فرزند صالح گلی از گلهای بهشت"؟ مگه فرزند آقا غلام چشه؟ یا آقا چنگیز؟ حتی آقا خیر الله؟؟!! یكم انصافو رعایت كنید تو رو خدا


والااااااااااااااااااااااااااا
دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 16:02
+3
بهناز جوجو
بهناز جوجو


تا قاف ترین قله ی هستی ، سیمرغ ترین همسفرم باش، من مرغ اسیر دل دریاچه ی نورم، تا پر بکشم سوی خدا بال و پرم باش.


دیدگاه  •   •   •  1392/08/8 - 13:17
+3
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/08/7 - 21:58]
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 21:33
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یاد بگیرید
روزتان را با نام زیبای خدا
و گور پدر بعضیا آغاز کنید...!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 21:12
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
هرکس به طریقی دل ما میشکند،خدا رو شکر تنوع زیاده حوصلمون سر نمیره دیگه:))
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:37
+5
سلام به همگی

امیدوارم حاله تک تکتون خووب باشه

اومدم برا همیشه از همتون خدافظی کنم

مواظب خودتون باشید

خدانگهدارتون برا همیشه
1 دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
呼儿子的婊子呼儿子的婊子 呼儿子的婊子呼儿子的婊子 呼儿子的婊子


بَــد میگم خدایــی؟ :
دیدگاه  •   •   •  1392/08/7 - 20:07
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ