sasan pool
دوستان با اجازه شما من برم که وضع اینترنت خراب شده ایشالله درست شد میام.خدا نگهدارتون
sasan pool
توی برنامه شبکه بازار رفته بود توی این مغازه ها که آب آبغوره و لیمو میگیرن طرف گفت این شیشه های سرکه انگور ما 4 ساله هست من حالا نمیدونم واقعا سرکه بود یا نه ولی خدا منحرفین به راه راست هدایت کنه.
sasan pool
رفتم دکتر به من میگه عرق می خوره میگم آره داداشم چشاش چهار تا شد بعد دکتر گفت عرق چی می خوری گفتم عرق کاسنی می خوری برات بیارم دکتر از خنده پس افتاد داداشم هم خیالش راحت شد بنده خدا از دست این دکتر ها با این سوال هاشون خب بگو مشروبات الکلی می خوری یا نه.والله با این نون هاشون.
♥ نگار ♥
خدایـــــا
این بند دل آدم کجاست؟؟
ک گاهی با یک
اسم..
نگاه..
با حضور یک نفر..
و یا با یک لبخند “پاره میشود”
♥♥♥