یافتن پست: #خوب

mah3a
mah3a
نقدر خوب هستم،که ببخشمت
اما
آنقدر احمق نیستم،که دوباره به تو اعتماد کنم...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:35
+9
☺SAEED☻
☺SAEED☻
هرچی گشتم جمله خوب پیدا نکردم...
به ذهنم هم رجوع کردمچیزی نتونستم بنویسم...
حالا نمیشه ما چیزی ننویسیم شما همینطوری لایک کنید:))
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 20:20
+9
mehdi
mehdi
آنقدر پیش این و آن از خوبی هایش گفتم که.... وقتی سراغش را می گیرند... شرم دارم بگویم تنهایم گذاشت...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 19:51
+9
mehdi
mehdi
امروز فهميدم خيلي چيزارو.............اگه قيافه گرفتيم گفتين فكر كرده كيه؟اگه خوب بوديم به همه گفتين لاشيه.اگه دوست داشتيم كسي رو گفتن اولش بعد فراموشت مي كنه.... اگ معرفت گذاشتيم گفتن وظيفشه.اينارو گفتين ولي نگفتين شايد دوستمون داره؟.......اينارو گفتين ولي نگفتين تو دلش چي مي گذره؟.........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:38
+5
sasan pool
sasan pool
سلام به همه دوستان خوب هستین؟من که خرابم.اصلا خوب نیستم همش می خوابم.{-43-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:31
mehdi
mehdi
وقتی ازم می پرسی که خوبی و من میگم :ای بد نیستم....!!
یعنی بدم..خیلی هم بدم...؛
پس نگو خدا رو شکر....!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 17:27
+1
aB'Bas S
aB'Bas S
خنديدن خوب است، قهقهه عالي است، گريستن آدم را آرام ميكند،
اما
اما لعنت بر بغض
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 16:46
+7
mohsen
mohsen
پسر : عزیزم از وقتی میری ورزش هیکلت خیلی قشنگ شده .
دختر : از اولشم هیکلم قشنـــــــــــــــــگ بووووووود ...!
پسر : اون که 100% ... هیکلت همیشه قشنگ بوده ..اصلا من هیکلت رو روز اول دیدم خیلی خوشم اومد ...!
دختر : یعنی به خاطر هیکلم فقط با من دوست شدی :( ؟خیلی هیــــــــــــــزی ..!!!!
پسر : نه عزیزم ، عاشق اخلاقت شدم که باهات دوست شدم ..هیکلت واسم مهم نبود
دختر : یعنی چی ؟! پس این همه ورزش میرم برای کی میرم ؟! هیکلم برات مهم نیست ؟!!
پسر : عزیزم ، موقع دوست شدن مهم نبود ، الان که هست ..!
دختر : یعنی الان نرَم ورزش برات بی اهمیت میشم ؟!!
پسر : فدات بشم ، همه چیزت ، تمام وجودت ، همه خصوصیاتت برام مهمه
دختر : یعنی باید همه خصوصیات خوب رو داشته باشم که باهام باشی ؟!!!
پسر : ... :|
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 12:00 توسط Mobile
+4
نیوشا
نیوشا
با پسر همسايمون هيچ حرف و گفتي ندارم اما شمارش تو گوشيم هست از قضا اين پسره عكاسيش خيلي خوبه منم مي خواستم برم كلاسه عكاسي جايي رو سراغ نداشتم بهش يه مسيج دادم كه كلاسه خوب ميشناسي يا نه بعد جواب نداد منم بخيال كه انگار نه انگار حالا رفته به داداشم گفته فلان كلاس هست !!! همسايه ي اوووووسكله داريم؟؟!؟:)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:52
+4
-1
sasan pool
sasan pool
چه سخته جدایی امیدی ندارم

که بی تو بخندم که طاقت بیارم

نگامو باور کن اگرچه دلگیره

پرواز ما از هم گناه تقدیره

هنوزم مبهوت این خواب کوتاهم

خداحافظ هم بغضم ، خداحافظ همراهم

خداحافظ خوب من ، خداحافظ عشق من

از هرم دست تو چه سخته دل کندن{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-60-}{-60-}{-60-}{-60-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 11:08
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ