یافتن پست: #خیلی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خداییش خیلی حال میده ها

فامیلیت صالح باشه

بعد اسم بچه ات رو بزاری ساحل

ملت دچار خود درگیری میشن !
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:14
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
برو پایین خیلی باحاله..:D
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال
باحال باحال باحال باحال باحال

دیدی چقــــــــــــــــدر باحال بود؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 19:00
+5
بهناز جوجو
بهناز جوجو

ام امروز کلن یه جوری بود نه خوب بودم نه بد! خیلی عآدی بودم .. اصلن لبخندآی مسخره و الکی نمیزدم ، اخمم ندآشتم .. خیلی عآدی ِعآدی بودم آهنگ گوش میدآدم فکر میکردم نگآه میکردم آدمارو از صدآی گریه بچه ها عصبی نمیشدم من امروز عآدیِ عآدی بودم ..

دیدگاه  •   •   •  1392/07/17 - 18:53
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خیلی دلم میخواد تو صف عابر بانک یکیو بوس کنم، ببینم ملت منو نگاه می کنن یا هنوز سرشون تو صفحه مانیتوره!!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 16:53
+5
sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 11:00
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
ای کاش تمام عمرم کودک.بودم.
معصوم.مثل پروانه
پاک.مثل فرشته
باسه کودکیم
دلم خیلی تنگه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/16 - 00:31
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پسر:خیلی دوست دارم تو چی؟دختر:اگه دوستت نداشتم بهت زنگ نمیزدم که بگم از این ساعت به بعد بیرون نری اخه نمیخوام از دستت بدم الان ساعت جمع اوری ‍‍زباله هاست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 21:50
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 20:40
+2
sayeh
sayeh
خیلی دوست دارم عکس بذارم تو سایت ولی بلد نیستم {-60-}
ینی نمیشه
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 20:11
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/15 - 19:28
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ