یافتن پست: #خیلی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 17:33
+3
nanaz
nanaz
بعضی وقتا مجبوری تو فضای بغضت بخندی
دلت بگیره ولی دلگیری نکنی
شاکی بشی ولی شکایت نکنی
گریه کنی اما نذاری اشکات پیدا شن . . .
خیلی چیزارو ببینی ولی ندیدش بگیری
خیلی حرفارو بشنوی ولی نشنیده بگیری !
خیلی ها دلتو بشکنن و تو فقط سکوت کنی . .
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:53
+4
nanaz
nanaz
زمان گذشت بدون توجه به چیزهای کوچکی که کم هم نبودند
چیزهای کوچکی که حداقل می توانستند تحمل کردن زندگی را آسان تر کنند
گاهی فرصت نبود
گاهی حوصله
و من خیلی دیر این را فهمیدم
خیلی دیر
هر چند که شاید هنوز هم پشت این همه سیاهی
کسی ، چیزی پیدا شود که نام من را از یاد نبرده باشد
دیدگاه  •   •   •  1392/06/16 - 15:37
+3
behzadsadeghi
behzadsadeghi
زندگی خیلی بی رحمه  …                                                                                                                                                                                                                                                                          دیروز نزدیک بود برم زیر یه ماشین مدل پایین{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1392/06/15 - 14:16
+4
korosh
korosh
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 23:48
+1
-1
saeed
saeed
نقاشی اصلا بلد نبود...
ولی!! خیلی ماهرانه راهش را کشید و رفت.....
دیدگاه  •   •   •  1392/06/14 - 18:36
+1
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

زندگی مثل بازی شطرنجه
.
.
.
.
.
البته تو خیلی بچه ای ، برو همون منچتو بازی کن !


دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 23:28
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
(¸.·´ (¸.·´ .·´ چقدر بـــــــــده
ازش خبر نداشته باشــــــــــــی
بهش smsبدی جوابــــــــ نده
ساعت ها نگرانش باشیــــــــــ
بعـــــ....ـــــد
با یه خط دیگه بهــــــــــش زنگ بزنیــــــــ....
با دومیـــــن بوق گوشی رو جوابـــ... بده
اون وقته که میفهمی خیلی تنهایی...
اون وقته که می فهمی اون اصلا دوستت نداره
مهم نیستی براش...
آدمها از همین جا تنهایی رو برای خود انتخاب میکنند
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 21:53
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 20:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه وقتایی هست، حال تو خیلی خوبه :) حال بقیه بده :(
به روت نمیاری و همدردشون میشی ... :(
یه وقتایی هست، حال تو خیلی بده :( حال بقیه خوبه :)
بازم به روت نمیاری حالشونو به گند نکشی :)

سلامتی اینجور آدما ♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/06/13 - 18:21
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ