یافتن پست: #خیلی

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شماهایی که صدای سیستم ماشینتونو تا ته زیاد میکنین که از انگشت

شصت پا تا داخل معده عادم میلرزه...

خیلی باحالید...منم پایتونم...به کارتون ادامه بدین :))
دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 13:02
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


خیلی وقت است فراموش کرده ام کدامیک را سخت تر می کِشم؟!رنـــــــــج... انتــــــظار... یا...نفــــــــــس را...؟! ❤❤❤


دیدگاه  •   •   •  1392/05/20 - 12:11
+2
xroyal54
xroyal54
خیلی وقت است که "بی تابم"...
دلم تاب میخواهد...!
و یک هُلِ محکم...,
که دلم هُرّی بریزد پایین..,هر چه در خودش تلنبار کرده را..
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 23:00
+9
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در بودنت هزار آرزو داشتم.

اما امروز در نبودنت فقط یک آرزو دارم

می دانم محال است

ولی "برگرد"...!
8 دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 21:25
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خدا همین جاست ...!!!
خدا همان گنجشکی است که صبح برای تو می خواند
خدا در دستان مردی است که نابینایی رااز خیابان رد می کتد
خدا در اتومبیل پسری است که,مادر پیرش را هر هفته برای درمان به بیمارستان می برد ،
خدا در دست پدر کارگریست که برای زندگی طفلش 24 ساعته کار میکند
خدا خیلی وقت است که اسباب کشی کرده و آمده نزدیک من و تو
, از انسانهای این دنیا فقط خاطراتشان باقی می ماند و یک عکس با روبان مشکی، از تولدت تا آن روبان مشکی ، چقدر خدا را دیدی ؟
!
خدا را هفت بار دور زدی یا
زیر باران کنارش قدم زدی
؟
2 دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 21:18
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گول اینا رو که تو خیابون دست همو میگیرن و خیلی خوش و شنگولن نخورین، همش نقشه س تا میرسن خونه دعوا میکنن، فقط میخوان دل ما رو بسوزونن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 17:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 16:38
+2
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
3 دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:38
+3
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
21 دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 15:07
+4
nanaz
nanaz
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/19 - 14:09
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ