یافتن پست: #خیلی

sasan pool
sasan pool
دیدگاه  •   •   •  1392/04/12 - 00:14
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
به نظرتون عدد من چنده؟؟؟

1.بدجنس

2.بداخلاق

3.بیشعور

4.شیطون

5.لوس

6.مغرور

7.جذاب

8.دوست داشتنی

9.مضطرب

10.بامزه

11.خوشتیپ

۱۲.مغرور

13.خونسرد

14.خود خواه

15.خوشگل

16.عاشق

17.مشکوک

18.بااراده

19.مهربون

20.شر

21.لجباز
18 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 21:08
+7
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
گور بابای اونی که رفت... خیلی شیک و مجلسی میریم به استقبال اونی که داره میاد
6 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:56
+6
مهسا
مهسا
@mohammadmahdi

گاهی خیلی راحت خیلی چیزها ،

کَس ها ،

خواسته ها ،

عشق ها و اسطوره ها...

بی ارزش می شن

طوری که حس تاسف می کنی که روزی شاید در آرزوی آن ها بودی !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 19:20
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
من خیــلیـ وقتهـ از کسـیـ ناراحتــ نمیشـمـ ...

تمامـ سختیشـ یهــ خنــدهـ زورکـیهـ ...

و شونهـ بالا انـداختنـ الکیـهـ...

خیلـیـ وقتهت خیلیـ چیــزا رو میدونمــ و خودمـــو میزنمـ بهـ ندونستنشونـ...
سختیشـ یهـ لحظهـ حرفـ عوضـ کردنـ و بیـ خیالـ شدنه
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 18:17
+8
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
آخرین ویرایش توسط moricarlo در [1392/04/12 - 00:17]
31 دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 17:48
+25
roya
roya
در CARLO
دختره متولد ۸۲ نوشته :

“از تنها بودنم راضی نیستم اما خوشحالم که با خیلی ها نیستم …”

اونوقت ما تا ۱۰سالگی برا هلیکوپتر بای بای میکردیم که چراغ بزنه واسمون !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/11 - 13:25
+9
مهسا
مهسا
خدایا !!!
یا بزن بره جلو یا خیلی برگردون عقب !
اینجای فیلم زندگیم خیلی خش داره ...
{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 22:28
+5
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
….
وقتی بدانی او زندگی توست ؛
ولی ندانی تو او هستی…
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 21:43
+8
مهسا
مهسا
سلامتیه اونایی که خیلی وقته ...
دیگه نه میکشن..نه میکشن..
نه میکشن..نه میکشن..نه میکشن...
...........
دیدگاه  •   •   •  1392/04/10 - 20:33
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ