یافتن پست: #خیلی

عسل ایرانی
عسل ایرانی
اینایی که از دستشویی میان بیرون دستاشون رو با شلوارشون خشک میکنن، خیلی مردن، خیلی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/13 - 02:02
+12
سحر
سحر
لــَـحـظــه هــا (!) تـــَـنهــا پــرنــدگــان مهــاجــِـری هـَـستـنــد ، کـــِ هــَـرگــــز بـــِ لـانــه بــَــر نـــِ مـی گـــردنـــد . . ./. ❀ [♥] دیگر نیازی به قفس نیستــ ، خیلی وقتـــ استـــ که آسمان برای این پرنده رنگ باخته ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 23:09
+4
d.m
d.m
ببخش اگر برای نبودت گریه کردم ...
گریه کردم ...
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 22:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نظرت چیه در مورد اینکه دختر به پسر پیشنهاد دوستی بده؟؟؟
1-اییییشششش بدم میاد
2-دختره خله
3-مگه میشه!
4-وای چه باحال میشه
5-دوست دارم خودم دوست پسرمو انتخاب کنم
6-اینجوری دختر خودشو بی ارزش میکنه
7-مردای ایرونی درکشو ندارن
8-غیر ممکنه من اینکارو کنم
9-خاک تو سر اون دختره که به پسره پیشنهاد بده
10-خیلی دوست دارم ولی اگر به پسر دلخواهم پیشنهاد بدم بی ارزش میشم
آخرین ویرایش توسط NEGAR1992 در [1391/01/13 - 15:06]
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 19:48
+2
ramin
ramin
روزهای بارونی رو خیلی دوست دارم .... معلوم نمیشه منتظر تاکسی هستی یا آواره خیابونها ؟! بخار توی هوا مالِ سرماست ؛ یا دود سیگار ؟! روی گونه ات اشکه یا دونه های بارون ...!!!
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 16:48
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدر ...
تکیه گاهی است که بهشت زیر پایش نیست ...
اما همیشه به جرم پدر بودن
باید ایستادگی کند
و با وجود همه مشکلات ... به تو لبخند بزد تا تو دلگرم شوی
... که اگر بدانی ...
چه کسی ، کشتی زندگی را
از میان موج های سهمگین روزگار
به ساحل آرام رویاهایت رسانده است ...
"پدرت"را می پرستیدی!!!
من پدرم رو خیلی دوست دارم♥
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:47
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
سلام
سال نو مبارک
17 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 15:21
+5
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 14:13
+6
مهراوه
مهراوه
اعتراف میکنم که:من خیلی بی عرضه ام
اگر عرضه داشتم الان باید 26 سالم میبود نه 21سال{-33-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/12 - 01:41
+10
*elnaz* *
*elnaz* *
خیلی به ما نزدیک شده بود


دیگر داشت به حریم شخصیمان سرک میکشید


خوب رویش را کم کردی دیگر جرات نمیکند سمت ما بیایید


متوجه نبودی؟!


محبت را میگویم…
دیدگاه  •   •   •  1391/01/11 - 18:26
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ