یافتن پست: #دار

EHSAN
EHSAN
ما که خود تشنه دیدار توئیم / همه نادیده خریدار توئیم / نه خریدار گرفتار توئیم / نه گرفتار که بیمار تو ئیم / همه گوییم بیا مهدی جان / بشنو ناله ما مهدی جان
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 12:13
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
1 دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 10:30
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/24 - 10:28
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﭘﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮ : ﺁﻗﺎ ﺩﺍﻣﺎﺩ ﭼﯿﮑﺎﺭﻥ:
-ﭘﺪﺭ ﺩﺍﻣﺎﺩ : ﺧﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺨﺦ
-ﭼﺪﺭ ﺩﺧﺘﺮ: ﺑﻪ ﻣﻦ ﻣﯿﺨﻨﺪﯼ کصااااافط ؟ ﭘﺎﺷﯿﺪ ﮔﻤﺸﯿﺪ
ﺑﯿﺮﻭﻥ
-ﭘﺪﺭ ﺩﺍﻣﺎﺩ : ددددددییییوووووونه ... ﺧﺨﺨﺨﺨﯿﺎﻃﻪ
ﻟﮑﮑﮑﮑﮑﮑﻨﺖ ﺩﺍﺭﺭﺭﺭﺭﻡ :))))))
دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 20:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

زبان فارسی دخترا
سلام = شلام,سالوم,سالن,سیلام,سل,سیلوم و...!!
دختر = دخمل,دخی و...!!
پسر = پسمل,پسل و...!!
عزیزم = عجیجم,ججیجم,عژیژم ، عسیسم...!!
دوست ندارم = اصنشم نِی خوام,باهات قهلم,نوموخوام شداتو بشنفم,
نمیدونم = نیدونم,قلبمو شیچوندی بلو و...!!
نمیخورم=نیخولم,میل ندالم و...!!
دوست = دوکس,دوس,دوش و...!!
گفتم شاید بعضی از پسرا معنی این حرفا رو نفهمن
وظیفم بود ترجمه کنم...!!
لازم می شه یه روزی ...!!:D

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 20:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

دیـشـب بـه یـکـی از دوسـتـام اس ام اس دادم :
سـلام بـیـداری ؟؟؟
جـواب داده : آره بـیـدارم ، تـو چـی ؟!
خـدایـا اگـه خـواسـتـی دیـوونـه هـا رو شـفـا بـدی ایـنـو بـزار تـو اولـویـت !!! ^_^

دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 20:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

لعنت ﺑﺮ ﻫﺮ چی ﻓﺎﺻﻠﻪ اس ﺗﻮ ﺩﻧﻴﺎ … . . .
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﭼﺮﺍ ﺍﺗﺎﻕ ﻣﻦ ﺑﺎﺱ ﺍﺯ ﻳﺨﭽﺎﻝ ﺍﻳﻨﻘﺪ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺷﻪ ﺁﺧﻪ ؟ چیه فک کردی پست شکست عشقیه؟! نه عزیزم ، اینجا از این قرتی بازیا نداریم!!!!

اوضاع آمار خیلی بده بــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد :|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 16:39
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 16:00
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 15:41
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﻭﻧﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺯﯾﺎﺩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺑﻦ ﺗﻨﺒﻞ ﻧﯿﺴﺘﻦ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﻧﮕﯿﺰﻩ ﺍﯼ ﻭﺍﺳﻪ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻥ ﻧﺪﺍﺭﻥ !

ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺷﻤﺎ ﺑﮕﻮ ﻓﺮﺩﺍ

ﺳﺎﻋﺖ 5 ﺻﺐ ﺑﺮﯾﻢ ﺗﺎﯾﻠﻨﺪ ، ﻫﺮ ﮐﯽ ﭘﺎ ﻧﺸﻪ !... :|

دیدگاه  •   •   •  1393/01/23 - 15:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ