یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مدام گفتی خیالت تخت من وفادار توام

و من چه ساده لوحانه خیالم را تختی کردم

برای عشق بازی تو با دیگری!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 23:45
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گاهی فکر میکنم کار تو سخت تر از من است...
من یک دنیا دوستت دارم
و تو زیر بار این همه عشق قد خم نمیکنی.....!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 23:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اگه به یــــــه نفر قول دادے باهــــــاش بمونے ...

دیگه حق ندارے چراغ امیــــــد دلشو خــــــاموش کنے ...

رو حرفــــــت باش و عاشقش بــــــاش...

مطمــــــئن باش دنیــــــاشو به پات میــــــریزه...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 22:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آتش زدن به یک “سرنوشت”
کبریت نمی خواهد که !!
“پـــا” می خواهد …
که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر …
و …
بـــــــــروی .. !!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 22:56
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
به سلامتیه بارون که معلوم نیست چند گیگ حافظه داره

که این همه خاطره توش ذخیره شده
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 22:44
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دختری 15 ساله ، نوزادی 1 ساله به بغل داشت... ((مردم)) زیرلب بهش میگفتن فاحشه!اما هیچ کس نمیدونست که به این دختر در 13 سالگی تجاوز شده بود!!! ================================================= پسری 23 ساله رو ((مردم)) "تنبل [!]و" صداش میکردن ، اما هیچ کس نمیدونست پسر بخاطر بیماریشه که اضافه وزن داره!!!! ================================================ ((مردم)) زنی 40 ساله رو "سنگدل" خطاب میکردن ، چون هیچ وقت روزا خونه نبود تا با بچه هاش بازی کنه و به کارهاشون برسه ، اما هیچ کس نمیدونست زن بیوه ست ، و برای پر کردن شکم بچه هاش باید سخت کار کنه! ===============================================
مردی 57 ساله رو ((مردم)) "بی ریخت" صدا میکردن ، اما هیچ کس نمیدونست که مرد زیبایی صورتش را در راه حفظ وطنش فدا کرده!!! -----------------------------------------------------------------
و هرروز مردم من و تو رو به غلط قضاوت میکنن!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 22:29
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 22:26
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی که اخر پستاشون مینویسن:بکوب لایکو......شلیک کن لایکو.........داغون کن لایکو.........بزن لایک قشنگه رو..........میخواستم بگم خیلی آدمای مسخره و گدایی هستن که لایک گدایی میکنن.دنیا ارزش این کارارو نداره برادر من خواهر من بس کنید دیگه شورشو دراوردین.
حالا هرکی با من موافقه بکوبه اون لایک قشنگه رو .خخخخخخخخخخ
:))))))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 22:24
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

مامان،اجازه هست ابروهامو بر دارم؟.......نه
مامان،اجازه هست موهامو زیتونی کنم؟......نه
مامان،اجازه هست تونیک صورتی بپوشم؟......نه
مامان،اجازه هست مثل باربی ارایش کنم؟......نه
ماماااااااااان یعنی چی که همش میگی نه...،من 18 سالم شده ها!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مامان: ااه جمشید ، خفه میشی یا خفت کنم؟! :)))))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 22:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیخواستم بگویم دوستت دارم امـــا امان از این چشم های دهــن لــق..
دیدگاه  •   •   •  1392/09/14 - 22:05
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ