یافتن پست: #دار

roya
roya

عشق ۲ حالت داره عشق مادر به فرزند و عشق خدا به بنده
بقیه ش تاثیرات هورمونیه !


چراقبول ندارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 14:01
+7
roya
roya
دو قـلـب دارم !

یـکـی در طـرف چـپ 

و دیـگـری در طـرف راسـت !

آغـوشـت را تـنـگ تـر کــن ،

مـن ایـن تـن دو قـلـب را دوسـت دارم . . .


74744_215770228578814_863435287_n.jpg
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 13:37
+8
roya
roya
داری اشتباه می کنی خدا جان ... ،
صد و بیست و چهار هزار یا بیشتر اصلن ... ! ،
با کتاب یا بی کتاب ... ،
با معجزه یا بی معجزه ... ،
به خدا فرق ندارد ... ،
سیب هنوز خوشمزه است ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 13:30
+5
roya
roya
گفته ام خدا ...
دلی برایم بسازد ... تمامش شیشه ای .
همین که ...
تا تهِ توی ِ آن معلوم باشد ...
عشق است .
گور ِ پدر ِ شکسته شدن .
اگر عشق " دَ ل ی ل " نمی خواهد ...
به خاطر این است که ...
عاشق " دِ ل ِ یَ ل " دارد و ...
پهلوان ...
از شکست نمی هراسد ...
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 13:11
+6
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 13:08
+7
roya
roya
شما هارو به تهدیگ ماکارونی قسمتون می دم وقتی دارین با تلفن یا موبایل صحبت می کنین با خودکار روی هر چیزی که دم دستتون بود چرت و پرت ننویسین یا نقاشی نکشین…

آخه من الان این مدرک پایان تحصیلاتم که بابام در حال موبایل صحبت کردن روش عکس اولاغ کشیده ،کجا ببرم نشون بدم …
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 12:57
+7
roya
roya
حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 12:44
+6
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 12:42
+6
roya
roya
عشق یعنی حالت خوب باشه!

امیر (بهرام رادان) : روزی که فک کردی یه چیزی رو از ته دل دوست داری هیچوقت ولش نکن،
ممکنه دوباره تکرار نشه،
باید ده پونزده سال بگذره تا بفهمی که همون یه بار بوده؛
که حالت دیگه خوب نمیشه،
"عشق" یعنی "حالت" خوب باشه!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 12:26
+6
مدیر سایت
مدیر سایت (مدير ارشد)
آخرین ویرایش توسط administrator در [1392/09/9 - 19:36]
دیدگاه  •   •   •  1392/09/9 - 00:06
+15

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ