یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
توی رستوران، لیوان رو بر عکس گذاشته بودند روی میزحیف نون می ره می نشینه سر میز، میگه:“این چه لیوانیه که سر نداره؟!”بر عکسش می کنه، می گه:“چه جالب! ته هم نداره!”
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 20:48
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بابام داشت نماز میخوند ،یهو داد زد : الله اکبر ! الله اکبر !
دویدم گفتم:- چیه بابا در میزنن؟ میگه : الله اکبر !
- گوشیت زنگ خورد؟ میگه : الله اکبر !
- شام واست نگه داریم؟ میگه : الله اکبر !
- کسی طوریش شده ؟ میگه : الله اکبر !
- بو سوختگی میاد؟ میگه : الله اکبر !
- جک و جونور دیدی ؟ میگه : الله اکبر !
گفتم بابا خوب یکم راهنمایی کن !!
با عصبانیت داد زد : الله اکبر ! ( دستشو هم به علامت خاک بر سرت تکون داد !)
نمازش تموم شده میگه : یه ساعته میگم بزن کانال 36 ببینم امشب خرم سلطان داره یا نه چقدر تو خری آخه ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 20:46
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دوست داشتم از اونایی باشم که صبحا پامیشن تک تک اعضای خانواده رو بوس میکنن؛ پن کیک میخورن؛ لباساشون با سوت اتو میکنن؛ تو دستشویی مجله میخونن خعلی کلاس داره لامصب :))
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 20:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تاحالا دقت کردین اول صبحی که خوابالو سوار تاکسی میشی

این مجریای رادیو چقدر سرحال و پرانرژی ان؟

آدم دوس داره بگیره خفشون کنه

مخصوصا وختی اون زنههه داد میزنه ایرااااااااااااااااااانی ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلاااااااام:|:|
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 20:40
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

پدری دستش رو روی شونه ی پسرش گذاشت و گفت: منو بزن!پسر با مشت زد زیر چشم باباش!

پدر: کصافط چیکار میکنی؟ من پدرتم

پسر: شما پدر منی و احترامت واجب و هرچی ازم بخوای نه نمیگم:)

پدر: پس دوس دخدره تو بده من o-O

پسر: دیگه احترامم حدی داره :|

دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 20:37
+3
محمد
محمد

هیچوقت نمی توانی چیزی را که #قرار-اَست از دسـت بدهی ، #نگه-داری !.. فهمیدی ؟!.. تـو فقـط #قادر-هستی چیـزی را که #داری ، قبل از آنکه از دستت برود ، #عاشقانه دوست داشته باشی !!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 20:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 20:07
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 20:02
+5
محمد
محمد

دختره ابروشو تتو کرده !
دماغشو عمل کرده !
گونه گذاشته !
تو لباشم از این کوفتیا تزریق کرده !
در حد عروسم آرایش می کنه !

خُب ایشون داره واضح نشون میده که حالش از خودش بهم می خورده دیگه!

کـلاً کوبیــده از اول ساختـه!
بعد میاد به دخترایی که ساده میگردن و بدون آرایش خیلی از اون قشنگترن میگه امل!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 19:57
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه بیماری هست اسم نداره اما نتیجه ش
نگهداشتن شیشه عطرها و اسپری های تموم شده ست
دیدگاه  •   •   •  1392/09/4 - 19:54
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ