یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:31
+3
AmirAli
AmirAli
قول میدی که هیچ وقت دختری رو بیشتر از من دوست نداشته باشی. ..
پسر:
من دوست دارم اما نمی تونم همچین قولی بهت بدم . .
دختر(درحال گریه):

یعنی یکی رو بعد از من دوست خواهی داشت؟
پسر(با خنده):
دختری که من بعد از تو دوست خواهم داشت،تو رو مامان صدا می زنه…..
به سلامتی همچین پسرایی که مرامشون تکه . . .

دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:31
+2
AmirAli
AmirAli
ﻣﯿﮕﻦ دخترا ﺍﺯ ﻋﻘﻞ …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ﻓﻘﻂ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎﺷﻮ ﺩﺍﺭﻥ

دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:26
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آموزگـــــــار نیستم تـــــــــا عشق را به تـــــــــو بیامــــــــوزم
ماهیــــــــان نیــــــــازی به آموزگــــــار ندارنــــد تا شنــــــا کنند
پرنـــــدگان نیــــــز آموزگـــاری نمی خواهنــد تا بـــــــه پـــــرواز در آینـــــد
شنـــــا کن بــــــه تنهایـــــــی ... پرواز کـــــــــن بـــــه تنهایـــــــــــی

عشق را دفتـــری نیست بزرگتــــــرین عاشقان دنیــــا خــــوانـــدن نمــــی دانستنــــد
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:18
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ساده که می شوی، همه چیز خوب می شود
خودت، غمت، مشکلت، غصه ات
هوای شهرت و آدمهای اطرافت
یک آدم ساده که باشی
برایت فرقی نمی کند که تجمل چیست
که قیمت تویوتا لندکروز چند است..!
فلان بنز آخرین مدل، چند ایربگ دارد!
مهم نیست، نیاوران کجاست
شریعتی و پاسداران و فرشته و الهیه کدام حوالی اند..!
رستوران چینی ها، گران ترین غذایش چیست..!!
ساده که باشی
همیشه در جیبت آبنبات پیدا می شود...
همیشه لبخند بر لب داری
بر روی جدولهای کنار خیابان راه می روی
و یا به یک فقیر یک پنجاه تومانی بدهی و با لبخند امیدوارش کنی...
زیر باران، دهانت را باز کنی و چند قطره بنوشی
آدم برفی که درست می کنی، شال گردنت را به او ببخشی...!
ساده که باشی
همین که بدانی بربری و لواش چند است، کفایت می کند...
نیازی به غذای چینی نیست، نان و پنیر هم خوب است....
آدمهای ساده بوی ناب آدم می دهند؛ ساده اند نه ساده لوح...
با صفاهستند و دوست داشتنی نه پیچیده و هفت خط
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:14
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:10
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 16:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 15:59
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فــقــط " مــن " نــیــســتــم !
تــو بــه همـــــــــه میگویی
" دوســتــت دارم " !
بــا " گِــل " هــم بــســتـــه نــمــی شــود . . .
دهـانــی کــه " هـــرزه " اســت!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/1 - 15:54
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ