یافتن پست: #دار

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
چند روزه بدجور سرما خوردم
دیشب مامانم میگه دخترم فردا نرو سرکار، عزیزم استراحت کن!
منم نرفتم.
هیچی دیگه از صب ساعت ۶ دارم کابینتا رو دستمال میکشم
بعدش باید دیوارای آشپزخونه رو تمیز کنم
الانم داره فرشای پذیرائی رو جمع میکنه که بشورم
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 15:44
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 15:35
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
لیوان آب ماله قدیما بود !
تو این دوره زمونه باید بگید : موس دستته بزار زمین بیا کار مهم دارم )
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 15:31
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وﻗﺘﯽ ﯾﻪ دﺧﺘﺮ آروﻣﻪ و دارﻩ درو دﯾﻮارو ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽﮐﻨﻪ .....
وﻗﺘﯽ ﻧﮕﺎت ﻣﯽﮐﻨﻪ وﻟﯽ ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯿﮕﻪ ... وﻗﺘﯽ ﺗﻮ ﻧﮕﺎش ﻣﯿﮑﻨﯽ و اون روﺷﻮ ﺑﺮﻣﯿﮕﺮدوﻧﻪ ازت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یه گــــندی زده که روش نمیشه بهت بگه!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 15:01
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
كوچیك كه بودم كترى رو رو میذاشتم رو گاز تا ابر درست شه توى آشپزخونمون!
یه همچین نابغه اى ام من
دارم اینجا تلف میشم!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:55
محمد
محمد


این روزها هم خوشحالم هم غمگین.....
نمیفهمم....
خودم هم حالم را نمیفهمم....
گاهی قند در دلم آب میشود و روحم به آسمان پر میکشد...
گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت و کور...
که بنشینم گوشه کنارش و ثانیه به ثانیه ام را هم آغوش غم شوم
نمیدانم...
تنها چیزی که میدانم این است که این روزها دلم بچه میشود دمی میخندد
دمی میگرید و پا به زمین میکوبد
دمی بهانه های کودکانه میگیرد....
(دل کوچک من) آرام باش..... خودم هوایت را دارم....
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:47
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدم فقط سر به سرِ اونی میذاره که دوسش داره نه هر کسی.....!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:40
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
در کــــــــشـــــــور مــــــن

پسران بخاطر " [!] " تن به ازدواج می دهند !

دختران بخاطر ازدواج تن به " [!] " می دهند!
...
مرد ها به سنگ دلی معروفند !

زن ها به آهن پرستی !!

ﻣﺮﺩﻫﺎ ﻭ ﺯﻥ ﻫﺎ؛ﻫﺮ 2 ﺍﻧﻜﺎﺭ ﻣﻴﻜﻨﻨﺪ،ﻫﺮ 2 ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻴﮕﺬﺍﺭﻧﺪ ﻭ ﺍﺯتنهایی ﻣﻲ ﻧﺎﻟﻨﺪ!

ﺟﻤﻠﻪ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﺟﻤﻠﻪ ﻱ ﻓﺮﺍﺭ،ﺑﺸﻨﻮد،ﻓﺮﺍﺭﻣﻴﻜﻨد ﺍﻣﺎ

!!ﻫﺮ 2 ﺏ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻛﺴﻲ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﺗﺎ ﺍﺑﺪ ﺗﻨﻬﺎﻳﺸﺎﻥ ﻧﮕﺬﺍﺭﺩ

ﻣﺮﺩﻫﺎ ﺗﺎ ﻣﺎﻧﻜﻦ ﻣﻴﺒﻴﻨﻨﺪ ﺗﻨﻬﺎ ﻣﻴﮕﺬﺍﺭﻧد!!

ﺯﻥ ﻫﺎ ﺗﺎ ﺷﺎﻫﺰﺍﺩﻩ ﺍﻱ ﺳﻮﺍﺭ BMW!!

ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺩﺭ ﻧﻮﺷﺘﻪ ﻫﺎﻳﻤﺎﻥ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﻱ ﺧﻮﺑﻲ ﻫﺴﺘﻴﻢ!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:12
+4
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
مرد بودن قـــانـــون دارد!
الکے نیستـ !
بایـد محکمـ باشے ،
متیـن باشے ،
یکـ دل باشے و یکـ رنگـ !
بایـد با تمامـ توانتـ تکیـﮧ گاهـ شوے !
بایـد درد دل بشنوے !
آرامش ببخشے !
بایـد بغـض هایتـ را بخورے ...
بایـد سنگیـن باشے !
یاد بگیرے پـدرے کنے !
زمیـن بایـد لذتـ ببرد از اینکـﮧ گامهاے تــو را مے پذیرد !
و پر رنگـ تر از همـﮧ ے ایـن ها، بایـد مـرد باشے !

دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:09
+3
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
مـــذکر عزيــــز : " مـــــ♥ــــرد " بـــاش !

زميــــن به مــــرد بودنـ ــــت نيــــاز داره ! مــــرد باش ؛ نـــه فقط با جســ♥ــمت !

مـــــرد بــــاش با نگــــاهت ، با احســ♥ــاست ، . . . !

مردونه حــــــرف بزن ، مــــ♥ـــــردونه بخنــــــد ، مردونه گريــــــه کن ،

مــــــردونه عشـــ♥ـــق بورز ، مردونه ببــــــــخش ، . . . !

مرد بــــــاش و هيچ وقت نامـــ♥ــردي نکن ؛

مخصوصـــــا در حق کســـــي که باورت کـــ♥ـــرده و بهـــــت تکيـــــه کرده !

— ‏
دیدگاه  •   •   •  1392/08/28 - 14:08
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ