18+ . . . . . . . . . . . . . . . خداییش با شناختی که از من دارید من پست +18 میزارم؟؟؟ نه خداییش؟؟ من اصلا از این حرفا میزنم؟ واقعا انتظار داشتی من حرفای چیزدار بزنم؟ نه واقعا؟؟؟ برو از خدا بترس تسبیح من کو؟ [!] آمریكا
شب را دوستـــ ــ ـ دارم …! چرا که در تاریکـــ ـی .. چهره ها مشخــــــ ـص نیست !! و هر لحظــــــــ ـه .. این امیـــــ ـد .. در درونــــــ ــم ریشه می زند … که آمده ای .. ولی من ندیده ام!