یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

+ 18
.
.
.

.
.

.
.
.
.
.
.
.
ﺯﻥ ﻭ ﺷﻮﻫﺮﻩ ﭘﻨﺞ ﺷﻨﺒﻪ ﺷﺐ ﻣﯿﺮﻥ ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻭ ﮐﻠﯽ ﭘﯿﺎﺩﻩ
ﺭﻭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻥ ﺁﺧﺮ ﺷﺐ ﻣﯿﺎﻥ ﺧﻮﻧﻪ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﺴﺘﮕﯽ
ﻧﻤﯿﮑﻨﻦ !!!!!
ﺑﻬﻠﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺪﺱ ﺯﺩﯾﺪ !!!!!
ﺍﻭﻧﺎ ﺍﺯ ﮐﻔﺶ ﺗﻦ ﺗﺎﮎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﮐﺮﺩﻧﺪ ﮐﻪ ﺑﺎ ﻻﯾﻪ ﻫﺎﯼ ﺿﺨﯿﻤﯽ
ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻣﺎﻧﻊ ﺧﺴﺘﮕﯽ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﻣﯿﺘﻮﻧﯿﺪ ﻣﺪﺗﻬﺎ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﮐﻨﯿﺪ ﻭ
ﺍﺯ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺭﻭﯼ ﻟﺬﺕ ﺑﺒﺮﯾﺪ .
ﺍﻻﻧﻢ ﺑﺮﻭ ﯾﻪ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺗﻦ ﺗﺎﮎ ﺑﺨﺮ ﻭ ﺍﺯ ﺟﻠﻮﯼ ﭼﺸﻤﺎﻡ ﺧﻔﻪ ﺷﻮ
ﻣﻨﺤﺮﻑ

5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:21
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
5 دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:18
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اگر دوســـــتت دارم هایت را نشـــــنیده گرفت

غـــــصـــــه نـــــخور

اگـــــر رفـــــت گـــــریـــــه نـــــکـــــن

یـک روز چــشــم های یک نــفـــر عاشــقــش میکند

یک روز معــــنی کــــم محــــلی را مــــیفهمد

یک روز شکــــستن را درک مــــیکند

آن روز میـــــفهـــــمـــــد کـــــه
آه هایی کـــــه کشـــــیدی از ته قلبـــــت بوده . . .

دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:16
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:15
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
بچه ها یه سوال؟؟؟؟؟

1-دوست دارین الان پست متنی و عاشقانه بزارم
2-عکس های قشنگ و مد روز...
3-ساکت باشم کاری نکنم..
4-افلاین بشم..
5-هیچ کدام..{-29-}
21 دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:13
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از دردهـای کوچک است کـه آدم ها می نالـند ،
ضربه اگر سهمـگین باشد ؛
درد اگر بزرگ باشد ؛
آدم خـودش لال می شـود ...!
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 21:11
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بیرحمی ﺭﺍ ﺑﻠﺪ ﻧﯿﺴﺘﻢ !
ﺍﻣﺎ ﺣﻮﺍست ﺭﻭ ﺟﻤﻊ ﮐﻦ ،
ﺍﺳﺘﻌﺪﺍﺩﻡ ﺩﺭ ﯾﺎﺩﮔﯿﺮﯼ ﻓﻮﻕ ﺍﻟﻌﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ !
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:59
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
درد دارد

وقتی می رود ...

و همه می گویند:دوستت نداشت ...!

و تو نمی توانی به همه ثابت کنی که هر شب ...

با عاشقانه هایش خوابت میکرد...

به همین بغض لعنتی قسم نوبت گریه تو هم میرسد ...

شک نکن ...
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:35
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:31
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

خدایا....!

دستانم رازدم زیرچانه ام...

مات و مبهوت نگاهت میکنم...

طلبکار نیستم...

فقط مشتاقم بدانم...

ته قصه چه میکنی باما...

2 دیدگاه  •   •   •  1393/02/13 - 20:29
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ