یافتن پست: #در

Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


من اینجا مانده در حالی نفسگیرم ....به حال مرگ میماند .نه میمانم نه میمیرم ....هنوزم غرق ایمانم به رویاهای بی تعبیر .....به تنهایی دچار وزخمی چنگال تقدیرم


دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 23:07
+12
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺍﺯ اینجا ﺑﺮﺍﻯ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻣﻴﺮﻡ ﺍﮔﻪ
کتیبه‏ ‏یا‏ ‏کامنتی ﮔﺬﺍﺷﺘﻢ ﻛﻪ ﻧﺎﺭﺍﺣﺘﺘﻮﻥ ﻛﺮﺩﻡ ﻳﺎ ﺑﻰ ﺍﺩﺑﻰ
ﺑﻮﺩ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ.
ﺑﺎ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻋﺎﺩﺕ
ﻛﺮﺩﻡ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺍﺯ ﻛﻨﺎﺭﺗﻮﻥ ﺑﺮﻡ، ﻭﻟﻰ
ﺑﺨﺎﻃﺮ ﻳه ﺴﺮﻯ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﻭ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﺷﺨﺼﻰ
ﻣﺠﺒﻮﺭﻡ ﻛﻪﺑﺮﻡ .
ﻣﻤﻨﻮﻧﻢ ﺍﺯ ﻻﻳﻜﺎﺗﻮﻥ
ﻭ ﺍﺯﻳﻦ ﻛﻪ ﺑﻬﻢ ﺍﻧﺮﮊﻯ ﺩﺍﺩﻳﻦ، ﻭﺍﻗﻌﺄ ﺳﺨﺘﻪ ،
ﺁﺩﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻳﻰ ﻣﺜﻞ ﺷﻤﺎﺭﻭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺑﺪﻩ ،ﻫﺮﮔﺰ
ﻓﺮﺍﻣﻮﺷﺘﻮﻥ ﻧﻤﻴﻜﻨﻢ،ﺣﻴﻒ ﺩﻳﮕﻪ ...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍﺗﻮﻥ
ﺗﻨﮓ ﻣﻴﺸﻪ، ﻫﻤﺘﻮﻥ ﻭ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻡ، ﻣﺮﺍﻗﺐ
ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﺑﺎﺷﻴﺪ 
.
.

..

.

ﻳﻪ ﻟﺤﻈﻪ ﺟﺎﻥ؟

ﺑﻠﻪ؟

ﺑﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻌﻠﻪ ﺑﭽﻪ ﻫﺎ ﺍﺯ ﺍﻃﺎﻕِ ﻓﺮﻣﺎﻥ
ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﻛﻪ ﻣﺸﻜﻞ ﺣﻞ ﺷﺪ !
.... ﻭ ﻣﺎ
ﻛﻤﺎﻛﺎﻥ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺘﺘﻮﻥ ﻫﺴﺴﺴﺴﺴﺘﻴﻢ !
ﺑﺴﻪ ﺩﻳﮕﻪ ﺍﺷﻜﺎﺗﻮﻥ ﻭ ﭘﺎﻙ ﻛﻨﻴﺪ، ﻧﺮﻓﺘﻢ
ﺩﻳﮕﻪ ! ﻣﻨﻢ ﺩﻭﺳﺘﻮﻥ ﺩﺍﺭﻡ



ولی خداییش اگه میرفتم حال میداد بهتون.نه!؟

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 22:29
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
محسن ﭼﺎﻭﺷﯽ ﯾﻪ ﺟﻮﺭﯼ ﺑﺎ ﻏﺼﻪ ﻣﯿﮕﻪ:
ﺗﻬﺮﺍﻥ ﮐﻪ ﺩﺭﯾﺎ ﻧﺪﺍﺭﻩ،
ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﺎ ﻣﺎﯾﻮ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﺭﮐﺐ ﺧﻮﺭﺩﻩ
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 22:21
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

آقا پسرایی که ریشتون نصف و نیمه در اومده
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
نمیخواد ته ریش بزارین !!!
دستتون درد نکنه

4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 22:09
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 21:47
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه ها سلاااااااااااااااااام دارم سلااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااام
4 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 21:31
+4
fereshte
fereshte
درود
6 دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 21:08
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو دستشویی پارک بودم که دیدم یکی داره در میزنه.

بعد از 10 ثانیه گفت: سلام چطوری؟

منم خجالت زده گفتم: خوبم مرسی!
...
گفت: چیکار می کنی؟

گفتم: آدم اینجا چیکار میکنه؟

دوباره گفت: می تونم الان بیام اونجا؟

عصبانی شدم گفتم: نه هنوز خودم کار دارم.

یهو دیدم داره میگه: من بعدا بهت زنگ میزنم. الان یه دیونه ای تو دسشویی داره جواب سوالای منو میده.
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 19:49
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یکی از فانتزیام اینه که یک روز بتونم ادامه ی خوابهایی که دیدنشون به خاطر مدرسه رفتن نصفه کاره میموند رو ببینم!!!
دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 19:38
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

من چند وقته خودم با احساسات خودم دارم بازی میکنم :|













الان دیگه خیلی قوی شده در حد رامبو سه =)) همتون رو هم شکست میده =)))

دیدگاه  •   •   •  1393/01/19 - 19:13
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ