یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

یه مطلب علمی - فرهنگی ؛
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فیثاغورث در اواخر عمر خود نظریه ای را به شرح ذیل ارائه داد :
.
.
.
.
.
.
.
.
اگر یک گله دختر ( بر وزن یه گله گوسفند ) در خیابان باشند؛ و شما به آنها متلک بندازین،
.
.
.
.
.
.
.
قطعا اونی که از همه زشت تره جواب میده ! :)) =))
.
.
.
.
.
.
.
به گروهک تروریستی «جیش العدل» قسم اگه دروغ بگم :|:ِD

دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 16:04
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
دلیل اینکه پست نمیزارم اینه که

نه شکست عشقی خوردم !

نه مشکل روحی روانی دارم !

نه غمگینم !

نه بیکارم !

نه حوصله دارم !

و اینکه دیگه از ما گذشته ... :(

اگه همیشه آنلاینم واسه اینه که همیشه اکثرا به نت دسترسی دارم و اینجا بخاطر اینکه با دوستام در ارتباط هستم میام و آنلاین میشم

این رو محض اطلاع دوستانی گفتم که میگن چرا ؟؟! واسه چی ؟؟! نکنه تو فلانی هستی ؟؟! :D
3 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:57
+7
roya
roya
منتظر هیچ دستی در این دنیا نباش
اشک هایت را با دست های خودت پاک کن که همه رهگذرند....
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:24
+8
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بچه که بودم وقتی برگه امتحانیمو میدادن در دو حالت کتک میخوردم:
وقتی بیست نمیگرفتم :که چرا بیست نگرفتم.. وقتی بیست میگرفتم که
میگفت تو که میتونی بیست بگیری چرا اون بار بیست نگرفتی.. یعنی در
هر دو صورت جرات نمیکردم برگمو به مامانم نشون بدم :|
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:22
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
اینایی ک ساپورت باطرح گورخرمیپوشن دقیقامیخان چیوثابت کنن؟!
-گورخرتنهاست ب یادش باشیم
-انسان یاگورخر چ تفاوت دارد حیوان حیوان است دیگر
-من گورخرم
-چشات گورخرمیبینه
-من از اول این ساپورت رو داشتم گورخر ادای منو درمیاره
-ب یاد همه گورخران درگذشته!:D
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:20
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:19
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
مردان در مســـــیر عشق به وسعت نامتناهی نامــــردند، گدایی عشق میکنندتا زمانیکه به تسخیر قلب زن مطمئن نیستند؛
اما همین که مطمئن شدند نامــــــردی را در کمال مردانــــــگی بجا میاورند.

(دکتر علی شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:12
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
پدر و مادر عزیز
اگه صبح وقتی که از خونه بیرون میرین من پای اینترنتم
و وقتی که برمیگردین خونه من بازم پای اینترنتم
الزاما معنیش این نیست که
از وقتی رفتین تا وقتی که اومدین من پای اینترنت بودما !
با تشکر فراوان !
دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 14:08
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

.چرﺍ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﻧﺎﺷﮑﺮﯼ ﻣﯿﮑﻨﯽ؟
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻫﻤﯿﻦ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺟﺰ ﺍﺩﻟﯿﺴﺖ ﻫﺎﺕ ﻫﺴﺘﻢ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ
ﻧﻌﻤﺖ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﯾﻦ ﻧﻌﻤﺘﻪ
ﺳﻌﺎﺩﺗﯿﻪ ﮐﻪ ﻫﯿﭽﮑﺲ ﻧﺼﯿﺒﺶ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺧﺪﺍ ﻣﻤﻨﻮﻥ ﺑﺎﺵ
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﺍﯾﻨﻮ ﺑﺒﺨﺶ

2 دیدگاه  •   •   •  1393/01/14 - 13:50
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ