یافتن پست: #در

melika
melika
یکی از دوراهیهای زندگی وقتی است که نمیدانید
در شیشهای مقابلتان را باید «بکشید» یا «فشار دهید»!
.
دیگر این که ایا در هنگام روبوسی باید سه تا بوس کرد یا دوتا؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:04
+7
melika
melika
بابام اومده توی اتاقم
میگه عزیزم شارژ اینترنتت تموم شده؟
میگم نه !
میگه پس چرا داری درس می خونی؟
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 21:02
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﻧﺸﻮﻥ ﺩﺍﺩﻩ ﮐﻪ ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ ﻋﻤﺮﺵ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﯾﻦ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﺭﻭ ﻓﺮﺳﺘﺎﺩﻩ :
. . .
. .
.
. .
. . .
. . .. .
ok, mese inke saret shulughe. mozahem nemisham bye .
ﻭﮊﺩﺍﻧﻦ ﺩﺭﻭﻍ ﻣﯿﮕﻢ؟

دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:51
+6
melika
melika
آن طوري ها هم كه تو فكر مي كني نيست



شايدعاشقت بودم روزي ..

ولي ببين بي تو هم زنده ام زندگي مي كنم

فقط گاهي در اين ميان يادت...

زهرمي كند به كامم زندگي را....
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:45
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﺍﯼ ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﭘﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﻣﻨﻮ ﮐﭙﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ
.
.
.
.
.
.
ﮐﺎﺭ ﺧﻮﺑﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﺪ ، ﺩﺳﺘﺘﻮﻥ ﺩﺭﺩ ﻧﮑﻨﻪ... ﻭﺍﻻ ارث بابام که نیس...
منم از یه جایه دیگه کپی می کنم....

دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:42
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آقا پسری که پورش زیر پاتِ و ویلا دوبلکس تو الهیه تهران داری و هرشب سولار و باشگاه میری و مهمونی میگیری و مست و پاتیل با در و دافا میری خزرشهر یا دامون ساحلی کیش عشق و صفا و فکر میکنی خیلی شاخی.... و دختر خانومی که دماغت عملیه و لبات پروتـزه و همه جاتُ جراحی کردی و هزار قلم آرایش میکنی و هر شب میری مهمونی و با اون آقا پسر بالاییه دوست شدی و تو هم فکر میکنی خیلی شاخی....!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جفتتون درست فکر میکنید, دارندگی و برازندگی... والا
امیدوارم زندگی خوبی با هم داشته باشید.. واسه ما هم دعا کنید
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:38
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:36
+5
*elnaz* *
*elnaz* *
2 دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:23
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

اﻭﻥ ﮐﻪ ﺍﻻﻥ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﺳﺖ ﺷﻤﺎﺳﺖ
ﻣﻦ ۳ﺩﻗﯿﻘﻪ ﭘﯿﺶ ﺩﯾﺪﻡ ﺩﺳﺘﺶ ﺗﻮ ﺩﻣﺎﻏﺶ ﺑﻮﺩ
گفتم در جریان باشی !

دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:11
+4
*elnaz* *
*elnaz* *
"آرزویم این است که نتراود اشک در چشم تو هرگز

مگر از شوق زیاد…

نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز…

و به اندازه یک عمر تو عاشق باشی…

عاشق آنکه تورا میخواهد"


و به لبخند تو از خویش رها می‌گردد

و تو را دوست بدارد به همان اندازه كه دلت می‌خواهد…......................................................
دیدگاه  •   •   •  1392/10/8 - 20:10
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ