یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دو چیز انتها ندارد: ۱- ظرفیت مترو ۲- وسعت کهکشان‌ها که البته در مورد کهکشان‌ها مطمئن نیستم !
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:40
+4
AmirAli
AmirAli
حالا وقت برای درس خوندن داریم ، کووو تا فردا
زمزمه های شیطانی شب امتحان


دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:38
+5
mohsen
mohsen
خوشبختی یعنی ، 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
قلب مادرت بتپد . . . ♥♥♥
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:29 توسط Mobile
+6
AmirAli
AmirAli
90 درصد جوانان مشکل کمر درد دارن
10 درصد باقی مونده هم کامپیوتر ندارن
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:28
+2
AmirAli
AmirAli
ﺩﺭﺳﺘﻪ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﮐﻮﻟﺮﺵ ﺧﻮﺏ ﻧﯿﺴﺖ، ﻭﻟﯽ ﻭُﮊﺩﺍﻧﯽ ﺑﺨﺎﺭﯾﺶ ﺧﻮﺏ
ﺧﻨﮏ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ |:
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:22
+3
AmirAli
AmirAli
دوس دخدرم گــف :برو یه نوشیدنی واسم بگیر گفتم

سهیل: كولا یا پپسی ؟
دافی: كولا
سهیل: دایت یا عادی ؟
دافی: دایت
سهیل: قوطی یا شیشه ؟
دافی: قوطی
سهیل: كوچك یا بزرگ ؟
دافی: اصلا نمیخام .. واسم اب بیار
سهیل: معدنی یا لوله كشی ؟
دافی: اب معدنی
سهیل: سرد یا گرم ؟
دافی: میزنمتـــــــــا
سهیل: با چوب یا دمپایی ؟
دافی: حیووووووووووووووون
سهیل: خر یا سگ ؟
دافی: گمشو از جلو چشام
سهیل: پیاده یا با دو ؟
دافی: با هرچی بــــــرو فقط نبینمت
سهیل: باهام میای یا تنها برم ؟
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:21
+3
AmirAli
AmirAli
امیدوارم حافظه قلبت اونقدر پر نشه که واسه اضافه کردن کسی منو پاک کنی
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 18:00
+4
hamed noori
hamed noori
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻭ ﭘﺴﺮﻩ ﺗﻨﻬﺎ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﺑﻮﺩﻥ... ﭘﺴﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺩﻭﺳﻢ
ﺩﺍﺭﯼ؟؟ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺁﺭﻩ ، ﭘﺴﺮﻩ ﮔﻔﺖ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻦ ، ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺗﮏ ﺗﮏ
ﻟﺒﺎﺳﺎﺷﻮ ﺩﺭ ﺍﻭﺭﺩ ، ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﭘﺴﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺗﻮ ﭼﯽ ﺩﻭﺳﻢ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﭘﺴﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺁﺭﻩ ، ﺩﺧﺘﺮﻩ ﮔﻔﺖ : ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻦ .... ﭘﺴﺮﻩ ﺗﮑﺘﮏ ﻟﺒﺎﺳﺎﯼ
ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺭﻭ ﮐﺮﺩ ﺗﻨﺶ.... ﺳﻼﻣﺘﯽ ﻫﻤﻪ ﭘﺴﺮﺍﯼ ﺑﺎﻣﻌﺮﻓﺖ ........
.
.
.
.
.
ﺑﺮﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺍﺯ ﮐﺘﺎﺏ ﺩﻟﻔﯿﻦ ﻫﺎ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 17:31
+8
alireza
alireza
مورد داشتیم صندلی پسره صدا میداده دختر برگشته گفته:چرا انقدر صداشو دارمیاری؟؟؟؟؟؟
پسر جواب داده: خودت بیا بشین روش خفش کن/
من دیگه هیچی نمیگم/////

دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 17:30
+6
hamed noori
hamed noori
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﻗﻄﺮﻩ ، ﻟﯿﻮﺍﻧﯽ ﻟﺒﺮﯾﺰ
ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﻼﻡ ، ﻗﻠﺒﯽ ﺁﺳﻮﺩﻩ ﻭ
ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﮕﯿﺮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﮐﻠﻤﻪ ، ﯾﮏ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﻧﺎﺑﻮﺩ
ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﮔﺎﻫﯽ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺑﯽ ﻣﻬﺮﯼ ، ﺩﻟﯽ ﻣﯿﺸﮑﻨﺪ
ﻣﻮﺍﻇﺐ ﺑﻌﻀﯽ ﯾﮏ ﻫﺎ ﺑﺎﺷﯿﻢ !
ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﻧﺎﭼﯿﺰﻧﺪ ، ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰﻧﺪ …
دیدگاه  •   •   •  1392/09/25 - 17:25
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ