یافتن پست: #در

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

ﯾﻪ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﺍﯾﺪﻩ ﺁﻝ ﭘﺴﺮﯾﻪ ﮐﻪ :

ﻭﻗﺘﯽ ﺭﮊ ﻗﺮﻣﺰ ﻣﯿﺰﻧﯽ؛ﻣﺎﻧﺘﻮ ﺟﻠﻮ ﺑﺎﺯ ﻭ ﺳﺎﭘﻮﺭﺕ ﻣﯿﭙﻮشی
ﻣﯿﺮﯼ ﭘﯿﺸﺶ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﮕﻪ : ﻋﺰﯾﺰﻡ ﭼﻘﺪ ﺟﻮﺟﻮ ﺷﺪﯼ ؛
ﺟﺪ ﺍﻧﺪﺭ ﺟﺪﺗﻮ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﺟﻠﻮی ﭼﺸﺎﺕ!
ﺑﺎ ﭘﺸﺖ ﺩﺳﺖ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺑﺨﻮﺍﺑﻮﻧﻪ ﺗﻮ ﺍﻭﻥ ﺩﻣﺎﻏﺖ
ﮐﻪ ﺑﺸﻪ ﻓﻘﻂ ﺩﻭ ﺗﺎ ﺳﻮﺭﺍﺥ!
ﺭﻭ ﻣﺎﻧﺘﻮﺕ ﺭﻭﻏﻦ ﻣﺎﺷﯿﻦ ﺑﺮﯾﺰﻩ ﮐﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﻧﺘﻮﻧﯽ ﺑﭙﻮﺷﯽ!
ﺑﻌﺪ ﺍﺯ ﯾﻪ ﮐﺘﮏ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺑﺮﺕ ﮔﺮﺩﻭﻧﻪ ﺧﻮنه توﻥ ﮔﻮﺷﯿﺘﻢ
ﺍﺯﺕ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﮕﻪ ﻫﺮ ﻧﯿﻢ ﺳﺎﻋﺖ ﯾﺒﺎﺭ ﺯنگ ﻣﯿﺰﻧﻢ خونه؛
ﺧﻮﻧﻪ ﻧﺒﺎﺷﯽ ﻟﻬﺖ ﻣﯿﮑﻨﻢ ،ﺑﯿﺮﻭﻥ ﻣﯿﺮﻭﻧﻢ ﺗﻌﻄﯿﻞ،
ﺑﻌﺪ ﺩﺭ ﻣﺎﺷﯿﻨﻮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﻪ و همون جوری که داره درِ خونه پیاده ت می کنه ﺧﯿﻠﯽ ﻏﻀﺐ ﺁﻟﻮﺩ بگه:
برو یه چیزی بخور ضعف نکنی!ﺑﻌﺪﺵ ﻫﻢ ﮔﺎﺯﺷﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ ﺑﺮﻩ
ﻣﺨﺎﺑﺮﺍﺕ ﭘﺮﯾﻨﺖ ﻣﻮﺑﺎﯾﻠﺘﻮ ﺑﮕﯿﺮﻩ، ﯾﻪ ﺳﺮیِ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﺍﻭﻧﺠﺎ ﺩﻫﻨﺘﻮ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﻨﻪ
جیــــــــــــــــغ والا به همیـــن برکــــت =))=))=))

دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:20
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

تیغو بگیر تو دستت ، گل بکِش و پرنده







“مجید خراطها در برنامه عمو پورنگ”

دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 18:17
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تو را درک نکردم

میدانم

اخر زبان برنامه ریزی تو

نامکشوف است

اگر بگویم برو میروی

بگویم نرو باز هم میروی

حتی اگر دستت راهم بگیرم

باز هم میروی

نمیتوانم با هیچ ابزاری

تو را نگه دارم

بس که تو

تو دل برویی عزیزم

(فقط برای تو

یک کتیبه اختصاصی)

A.S

1392/08/08

ساعت21.17
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 17:47
+1
mohsen
mohsen
دیشب شروع کردم با دوس دخترم دعوا که آره من مطمئنم تو با کس دیگه ای هستی !اونم آخرش گفت بابا اصلا اگه شک داری بیا خطامونُ عوض !هیچی دیگه دیدم آبروم در خطره بش گفتم نه عشقم من به تو اعتماد کامل دارم ، فقط خواستم خودمو لوس کنم برات 
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 17:42 توسط Mobile
+4
mohsen
mohsen
ﺁﯾﺎ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯿﺪ ﺩﺭ ﺑﺪﻥ ﺍﻧﺴﺎﻥ 7 ﻣﯿﻠﯿﻮﻥ ﻋﺼﺐ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﺩ؟؟؟؟ﻭ ﺑﻌﻀﯽ ﻫﺎ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻛﻪ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺭﻭﻱ ﺗﻚ ﺗﻚ ﺍﯾﻦ ﺍﻋﺼﺎﺏ ﺭﺍﻩ ﺑﺮﻭﻧﺪ
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 17:30 توسط Mobile
+3
EHSAN
EHSAN
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 16:09
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
آدمــــــا

گاهی لازمه چند وقــت کرکره شونو بکشن پاییـــن

یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن:

کسی نمـــــــرده

فقط دلـــــــــم گرفتــــــه...!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 14:03
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
شـبــهـــا زیــــر دوش آب ســــــــرد
رهــــا میکـــنـم بـغـــــض زخـــمـهــایــم را
در حالی که هــــمــــه میگویند :
خــوش به حـــالــَــش …
چه زود فــــــرامــــــوش کـــرد.
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 14:02
+5
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
عـــآشِقـــ هَمــــ شـــُدے...

 

مِثـــلِ زُلــِیخــــآ سِمــِجـــ بــــآشــ...!

 

آنقَـــدر رُســــوآ بـــآزے دَر بیــــآر...

 

تــــآ خــُدآ  خُـــودَشــــ پـــآ دَر میــــآنــــے کُنــــَد...!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/09/19 - 13:57
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
ﯾﺎﺭﻭ ﺗﻮ ﺟﺸﻦ ﻋﺮﻭﺳﯽ ﻣﺤﮑﻢ ﺯﺩ ﺑﻪ ﺑﻐﻠﯿﺶ ﻭ ﮔﻔﺖ : ﺣﺎﺟﯽ ﺍﻭﻥ ﭘﺴﺮﻩ ﮐﻪ ﺩﺍﺭﻩ ﻭﺳﻂ ﻣﯿﺮﻗﺼﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺑﯽ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﻃﺮﻑ ﮔﻔﺖ ﺍﻭﻧﯿﮑﻪ ﺗﻮ ﻣﯿﮕﯽ ﭘﺴﺮ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﻣﻨﻪ ! ... ﯾﺎﺭﻭ ﻫﻢ ﻧﺨﻮﺍﺳﺖ ﮐﻢ ﺑﯿﺎﺭﻩ ﮔﻔﺖ : ﺑﺒﺨﺸﯿﺪ ﻣﻦ ﻧﻤﯿﺪﻭﻧﺴﺘﻢ ﮐﻪ ﭘﺪﺭﺵ ﻫﺴﺘﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﺮﺗﯿﮑﻪ ﻣﻦ ﭘﺪﺭﺵ ﻧﯿﺴﺘﻢ ،ﻣﺎﺩﺭ ﺷﻢ!

اصن یه وضیه به خدا
دیدگاه  •   •   •  1392/09/18 - 15:19
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ