یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:42
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:39
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
نمیدانم از دلتنگی عاشقترم یا از
عاشقی دلتنگ تر...
فقط میدانم درآغوش منی' بی آنکه باشی
ورفتی'بی آنکه نباشی...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:32
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:16
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:01
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دل نده…

دل نده….

به آدمها دل نده…

تو که از خدایشان عاشقتر نیستی…

آنها خدای خود را به نیمه نانی می فروشند…

و تو را به نیمه شبی…….
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 17:00
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
بعضی حرف ها را “نباید زد”
بعضی حرف ها را “نباید خورد”
بیچاره دل چه میکشد میان این “زد” و”خورد”
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:33
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:24
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
گفت:آرامش
گفتم:دلم برایش تنگ است
گفت:مگر نداری؟
گفتم:داشتم باد آن را با خود برد
گفت:من در کنارت هستم پس داری
سرم را بلند کردم خدا را در کنارم دیدم که لبخند بر لب داشت آن هنگام بود که دانستم آرامش همیشه با من است...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 16:04
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
@AsiyEمهر در پایان است...
        نکند مهر تو با تقویم است!

                نه...من ز تقویم دلت باخبرم...

                         همه ماهش، مهر است...

                                   همه روزش احساس...

                                              زنده باشی ای دوست...

                                                            عزتت افزون باد ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/30 - 15:34
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ