دلم باز کما را می خواهد..
از همانی که دکتر گفته بود:
.." متاسفم " ..
فقط براش دعا کنید ..!!!
گاهی سکوت ؛
یعنی اما ........... ؛
یعنی اگر ........... ؛
یعنی هزار و یک دلیل که دل می ترسد بلند بگوید ...!!!
باورت شود یا نه ....
روزی می رسد که دلت برای هیچ کس ؛
به اندازه ی من تنگ نخواهد شد ..
برای نگاه کردنم ؛
برای بوسیدنم ؛
برای خندیدنم ؛
برای اذیت کردنم ؛
برای تمام لحظاتی که در کنار من داشتی ....
روزی خواهد رسید که در حسرت تکرار دوباره ی من خواهی بود ..
می دانم روزی که نباشم هیچ کس تکرار من نخواهد شد ..... .
می خندم ..
ساده می گیرم ..
ساده می گذرم ..
بلند می خندم ، با هر سازی می رقصم ..
نه این که دلخوش باشم ..!!
نه این که شاد باشم ؛ و از هفت دولت آزاد ..!!!
فقط ؛
مدت طولانی شکستم ؛ زمین خوردم ..
سختی دیدم ؛ گریه کردم و حالا ............
برای زنده ماندن ، خودم را به کوچه ی علی چپ زده ام ..
روحم بزرگ نیست ..!!
دردم عمیق است ...!!
می خندم که جای زخم ها را نبینی..............!!