یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 15:15
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شکایت از کسی نکن اگه ی روز دلت شکست
اینم تقاص اون دلی که ی عمری رو به پات نشست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 14:17
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


گاهـــﮯ... حجم ِ בلتنگـﮯ ـهايَـ م آنقدر زيــآد مـﮯ شـوב ڪــﮧ دنيــا با تمامـ ِ وسعتش برايَــ م تنگ مـﮯشوב בلتنگ ِ ڪـسـے ڪـﮧ گردش ِ روزگارش بـﮧ مَــ טּ ڪـﮧ رسيـב از حرڪـت ايستاב دلتنگ ِ ڪـسـے ڪـﮧ בلتنگـﮯـهايَـ م رـآ ند


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:52
+2
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


به قلبم نشستی نگفتم چرا؟دلم راشکستی نگفتم چرا؟ یکی خواب شب های من را ربود چودیدم توهستی نگفتم چرا؟


دیدگاه  •   •   •  1392/07/25 - 12:41
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

سیاوش منم نه از پریزادگان


از ایرانم از شهر آزادگان


که ایران بهشت است یا بوستان


همی بوی مشک آید از بوستان


سپندار پاسبان   ایران تو باد


ز خرداد روشن روان تو باد


ندانی که ایران نشست من است


جهان سر به زیر دو دست من است


هنر نزد ایرانیان است و بس


ندادند شیر ژیان را به کس


همه یکدلانند و یزدان شناس


به نیکی ندارند از بد هراس


دریغ است  ایران که ویران شود


کنام پلنگان و شیران شود


همه جای جنگی سواران بدی


نشستن گه شهریاران بدی


چو ایران نباشد تن من مباد


بر این بوم و بر زنده یک تن مباد


همه روی یکسر به جنگ آوریم


جهان بر بد اندیش تنگ آوریم


ز بهر بر و بوم و پیوند خویش


زن و کودک وخرد و فرزند خویش


همه سر به سر تن به کشتن دهیم


از آن به که کشور به دشمن دهیم


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:37
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥




من ایرانیم عشق من این بود


که مهر وطن بهر من دین بود


ببوسم من این خاک پاک وطن


که پاینده شد نام ایران من


همین افتخارم اهوراییم


قلم قاصر از شور و شیداییم


چو این مملکت ملک شیران بود


سلاح من این نام ایران بود


نیازم به میراث ایران من


همان تخت جمشید دشمن شکن


همان قصر پر شوکت و با وقار


همان ملک شاهان با اقتدار


نیازم به فردوسی باخرد


خرد تا ابد نام او می برد


بود افتخارم که ایران زمین


شده مهد رستم یل بی قرین


همان پهلوان دلیر و نژند


بمیرد که ایران نیابد گزند


اگر وارث آن یلان گشته ایم


اگر دل به این مملکت بسته ایم


بسازیم ایران فخر زمان


یه یاری یزدان و ایرانیان


دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:36
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:04
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
این بند دل آدم کجاست؟؟

ک گاهی با یک

اسم..

نگاه..

با حضور یک نفر..

و یا با یک لبخند “پاره میشود.....

کجــــــــــــــــــاس ؟؟؟؟؟؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 22:01
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:42
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیدگاه  •   •   •  1392/07/24 - 21:39
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ