یافتن پست: #دل

.
دلم نه عشق میخواهد
نه دروغهای قشنگ
نه ادعاهای بزرگ
نه بزرگ های پرادعا…..
دلم یک دوست میخواهد ک بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد….



.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 19:06
+5
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
کاش می توانستم راحت حرف بزنم…چیزی بگویم از دلتنگی…میان آدم های که در این اتاق مجازی جمع شدند…فقط می گویم منم دلتنگم
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 19:04
+5
بهناز جوجو
بهناز جوجو

چقدر سخته تو چشمای کسی که قلبتو بهش دادی و به جاش یه زخم همیشگی به دلت داده ، زل بزنی و به جای اینکه لبریز از نفرت بشی حس کنی هنوزم دیوونشی و دوستش داری

دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 18:11
+3
بهناز جوجو
بهناز جوجو

مـــــرور می کنـم خاطـــراتمـــان را امـّــــا مگـــر کـپـــی برابـر اصـــل میشـــود ! دلم تنگ شده برایت . . .


دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 18:09
+4
بهناز جوجو
بهناز جوجو

نمی توانی درک کنی... باید دلت شکسته باشد باید دورت زده باشند باید تهمت شنیده باشی باید خار شده باشی له ات کرده باشند تا بفهمی غیر از خدا هیچکس رو نداری!!!!

دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 18:05
+2
roya
roya
در این تکرار بارانی
دلم....
چتر می خواهد
وخیابانی به درازای تنهاییم
که بغضم را زیر آن قدم بزنم
شاید کسی بی چتر در انتهای خیابان
دلش گرفته باشد....
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 15:32
+3
roya
roya
حالم خوب است
اما.....
دلم تنگ آن روزهایی شده که می توانستم از ته دل بخندم!
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 15:30
+4
محمد
محمد
<em data-mce-bogus="1">گاهی وجود تورا درکنارخودم احساس میکنم...<br>اما چقد دلخوشی خواب ها کم است..!<span style="text-decoration: underline; "><b><br>
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 13:05
+4
roya
roya
قوی ترین زن جهان هم که باشی...


وقت هایی هست ...


که دستی باید لمس ات کند...

تنی ...


تنت را داغ کند...

و لبی...


طعم لبت را بچشد ...

مستقل ترین زن جهان هم که باشی...


وقت هایی هست...

که دلت پر میزند برای کسی که برسد و بخواهد...


که آرام رانندگی کنی ...

و شام ات را نخورده روی میز نگذاری و بروی...

مسافرترین زن دنیا هم ...


دست خطی می خواهد که بنویسد برایش...

" زود برگرد "...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 11:29
+4
mina
mina
من به این باور یقین دارم:
عشق گیاهی هرزه بی ریشه است.
قصه دلدادگی این روزها، قصه باغ جفای تیشه است.
من یقین دارم پشت هر سلام، یک جهان مکر تظاهر خفته است.
هرکه دم از آشنایی میزند، بی گما خواب است هذیان گفته است.
عصر ما، عصر دروغ است ریا.
واژه عشق محبت زنده نیست، مهره باطل خورده بر دیوان عشق.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/23 - 11:19
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ