یافتن پست: #دل

♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
نگاهم بیقرار هجوم قدم های توست و تو با خبری ، اما …
هرگز از جاده های دلم گذر نمیکنی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:37
+2
بهناز جوجو
بهناز جوجو

دلم نه عشق میخواهد نه احساسات قشنگ نه ادعاهای بزرگ نه بزرگ های پر مدعا... دلم یک دوست میخواهد که بشود با او حرف زد و بعد پشیمان نشد !!!...

دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 21:02
+3
بهناز جوجو
بهناز جوجو

ﺩﻟــﺘــﻨــﮕــﯽ . . . ؟ ﺣــﺎﺿــﺮ √ ﻏــــﻢ . . . ؟ ﺣــﺎﺿــﺮ √ ﺩﺭﺩ. . . ؟ ﺣــﺎﺿــﺮ √ ... ﺩﻭﺭﯼ . . . ؟ ﺣــﺎﺿــﺮ √ ﻋــﺸــﻖ . . . ؟ﺑﻠﻨﺪﺗﺮ ﻣﯿﺨﻮﺍﻧﻢ ، ﻋﺸﻖ . . . ؟

دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 20:44
+4
اتوبان ۸بانده ترددش از دله یه سری پسرا/دخترا کمتره …



دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 20:04
+2
roya
roya
دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 19:18
+5
بهناز جوجو
بهناز جوجو

عجبــــ وفـــايـــي دآرد اين دلتنگــــي...!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/19 - 11:30
+5
دل بستن به کلاغی که دل دارد بهتر از دل باختن به

طاووسی است که فقط ظاهر خوشگل دارد !!!


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:34
+7
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥
♥♥♥♥♥♥ R A M I N♥♥♥♥♥♥

خود آهنگ با صدای خودم در روزها آینده در پروفایلم

عشق من دلم گرفته چرا رفتی نمیدونم


 


اگه دیگه بر نگردی به امید کی بمونم


 


 


لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا


تو را داشتم آرزومه حتی تو خواب تو رویا


 


وقتی تو سیاهی شب تن تو تو خواب نازه


یکسی یجای دنیا با تو رویاش را میسازه


 


وقتی دل تنگ تو میشه واسه دیدنت بی قراره


نمی تونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


نمیتونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


 


عشق من از وقتی رفتی خنده رو لبم نیومد


بد جوری هواتا کردم بخدا صبرم سر امد


 


 


لحظه ای نگات می ارزه به همه چشما تو دنیا


تو را داشتم آرزومه حتی تو خواب تو رویا


 


وقتی تو سیاهی شب تن تو تو خواب نازه


یکسی یجای دنیا با تو رویاش را میسازه


 


وقتی دل تنگ تو میشه واسه دیدنت بی قراره


نمی تونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


نمیتونه حتی بی تو چشماش را رو هم بذاره


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


بی تو دنیا را نمی خوام بی تو دنیا را نمی خوام


 


 

آخرین ویرایش توسط ramin-rtbm در [1392/07/18 - 22:36]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:27
+7
این روزها تنها هنر آدم ها دل شکستن است …


دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 22:23
+5
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
دیگر سوسوی هیچ چراغی امیدوارم نمی کند
دیگر گرمای دستی دلم را به تپیدن وا نمی دارد
میروم تا در تاریکی راه خود را پیدا کنم
که به چراغهای نورانی و دستهای گرم دیگر اعتمادی نیست
دیدگاه  •   •   •  1392/07/18 - 21:36
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ