یافتن پست: #دل

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خــــدایـــا...



هیچ کـــســو.....


بــه کـسـی کـه قــسـمـتش نیـسـت ...


عـادت نــده...


تـو خــدایی....



نـمـیدونـی دل بـشــکـنـه


چــقدر درد داره ...
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 16:26
+1
پاکدامنی
پاکدامنی
آخرین ویرایش توسط pakdamani در [1392/07/16 - 09:49]
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 12:54
+8
پاکدامنی
پاکدامنی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 12:51
+8
پاکدامنی
پاکدامنی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 12:46
+5
پاکدامنی
پاکدامنی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 12:39
+5
پاکدامنی
پاکدامنی
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 12:26
+5
roya
roya
لعنت به تو اي دل هميشه جايي مي ماني كه تورانمي خواهند
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 11:02
+2
saman
saman
دیدگاه  •   •   •  1392/07/14 - 00:59
+5
AmirAli
AmirAli
یکی از دلایلی که من بیشرفت نمیکنم اینه که اخرش همه ازم شیرینی میخوان.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:27
+5
AmirAli
AmirAli
سرفه هایم ازسیگار نیست..ازخاطرات اوست که در دلم خاک میخورد.
دیدگاه  •   •   •  1392/07/13 - 22:20
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ